Slimda Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hjelper ikke. Gi meg de fancy skoene dine, så kanskje jeg tilgir deg.Har tre par, og alle tre er ca 10 skostørrelser for store for deg. Kjøp dine egne. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Skulle du likt å vite, ja! Er vant med å få det som jeg vil. Både i og utenfor senga. Da må jeg nok skuffe deg, for jeg har ikke tenkt til å dele noe middag med deg. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Men hva har det med biffen og burgern til meg og Slimda og gjøre? eller er det bare jeg som er litt treg her... forundrer meg ikke akkurat. At du måtte betale for maten selv? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 At du måtte betale for maten selv?Selvfølgelig? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Da må jeg nok skuffe deg, for jeg har ikke tenkt til å dele noe middag med deg. Hvordan kan du skuffe meg, når jeg ikke har noen interesse av å spise med deg? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Åhja, ok. Nei, Bundy, jeg ønsker ikke å treffe deg for noe kinky. Sånn? Deal. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Selvfølgelig? Når hun går ut og spiser med deg, ja. Noen må jo ta på seg den oppgaven og. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hvordan kan du skuffe meg, når jeg ikke har noen interesse av å spise med deg? Du kan prøve så mye du vil å overbevise deg selv om at det er sant, Cake. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Har tre par, og alle tre er ca 10 skostørrelser for store for deg. Kjøp dine egne. Haha oj, hvilken størrelse har du? 48?! Nei! Da kjøper jeg heller biff. At du måtte betale for maten selv? Nei, den delen blir vanskelig for meg i og med at jeg ikke er like attraktiv som deg Er ikke vant med å få alt jeg vil, verken i eller utenfor sengen. Nyt det mens du kan! Selvfølgelig? Gjorde ikke meg noe. Møtte han egentlig bare for å få bekreftet at han ikke var så skummel som folket på forumet skulle ha det til helt siden jeg meldte meg inn her he's a big teddybear! Deal. I'm confused... Nei, nå er det natta. Så god natt. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Du kan prøve så mye du vil å overbevise deg selv om at det er sant, Cake. Såklart. Meg, og resten av forumet. Du er jo en gudegave. Å spise med deg, er som å ha funnet kilden til å være evig ung. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Såklart. Meg, og resten av forumet. Du er jo en gudegave. Å spise med deg, er som å ha funnet kilden til å være evig ung. Vel, hovedsaklig deg. De fleste andre er litt mer passive. Men det er ingen dum sammenligning nei. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Nei, den delen blir vanskelig for meg i og med at jeg ikke er like attraktiv som deg Er ikke vant med å få alt jeg vil, verken i eller utenfor sengen. Nyt det mens du kan! Eye of the beholder, sier jeg bare. Jeg synes ihvertfall du er veldig søt. Utseendet er ikke alt, heller. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Vel, hovedsaklig deg. De fleste andre er litt mer passive. Men det er ingen dum sammenligning nei. Dette forklarer hvorfor jeg har babyface...Mystery solved! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Eye of the beholder, sier jeg bare. Jeg synes ihvertfall du er veldig søt. Utseendet er ikke alt, heller. Sant hun er? Får lyst å plukke henne opp og ha henne i lommen min. Pocketnudel. Endret 28. oktober 2013 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Dette forklarer hvorfor jeg har babyface...Mystery solved! Glad jeg kunne hjelpe. Jeg er jo tross alt en gudegave. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Min skostørrelse er 46/47, kommer an på merke. I tilfelle dere lurte. Endret 28. oktober 2013 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Så bra at du sa det, da! Jeg skulle kjøpe sko til deg i julepresang. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Min skostørrelse er 46/47, kommer an på merke. I tilfelle dere lurte. Penis-lengde = (100 - sko-størrelse)/100 Hmmm.... ooooookay... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Så bra at du sa det, da! Jeg skulle kjøpe sko til deg i julepresang. <3 Penis-lengde = (100 - sko-størrelse)/100 Hmmm.... ooooookay... Sorry, jeg dater ikke horer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Sulten, folkens. Jeg er sulten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg