Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yesda, ble dårlig tidligere i dag, og nå ligger jeg på sykehuset med blodpropp i lungene. Happy days. Blir godt tatt vare på her da :)

God bedring! Håper du får en fin progress på veien til å bli frisk, og ikke faller tilbake igjen. Husk å ta det med ro den første tiden, etter du har kommet ut fra sykehuset. :)

Lenke til kommentar

Takk folkens. De måtte sjekke hjertet litt og siden det er såpass nære, men heldigvis ingen stor skade skjedd der. Jeg får kontinuerlig behandling med blodfortynnende, og føler meg litt bedre allerede :)

Besvimte midt ute på gata i dag da, det var litt flaut.

Lenke til kommentar

Hey, du slapp ihvertfall skolen/jobben.

Det eneste jeg skulle gjøre av jobb denne ukas var hundepass, oh det liker jeg jo :( dårlig timing å bli syk rett etter at verdens søteste hund har kommet i hus. Jaja.

Er ikke Internett her, så skriver fra tlf, skikkelig tråkig. Har heldigvis gode bøker og masse godteri ;)

Lenke til kommentar

God bedring :) Hvis du bor i Oslo kan jeg komme med en sjokolade til deg.

Hun bor ikke i Oslo. Var jo der jeg og Barnacle og Vowels dro på fest.

Yesda, ble dårlig tidligere i dag, og nå ligger jeg på sykehuset med blodpropp i lungene. Happy days. Blir godt tatt vare på her da :)

Goddamn, du har det ikke lett. God bedring! Si ifra om det er noe jeg kan bistå med.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...