Datasmurf Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 I disse dager blir de mest brukt til mimring. Jeg trenger ikke fappe til bilder av sekstenåringer, for å si det sånn. Ikke det at jeg fapper foran PC-en uansett. Det er uhygienisk til tusen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Lapette som gir Sandra L. Haugen kokosVar det det bildet hvor han fikk ta på puppene hennes? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Fordi jeg har en spesiell trang til å samle på alle slags bilder? Det inkluderer kvinnelige forumbrukere. Og det har jo vært greit, de gangene folk har vært takknemlige for det fordi de ønsker bilder fra gamle dager som de selv ikke har grunnet HDD-kræsj e.l. Jeg skulle gjerne visst hva denne trangen til å spare på kvinnelige forumbrukere bunner i. Endret 28. oktober 2013 av Coa Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Du er en god mann. Synes du det? Jo jo, takk for det. Personlig ser jeg på meg selv som like god som jeg er ond, og vice versa. Var det det bildet hvor han fikk ta på puppene hennes? Innbiller meg det, husker ikke i farten. Jeg skulle gjerne visst hva denne trangen til å spare på kvinnelige forumbrukere bunner i. Samlemani. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Må høre på Bundy, han vet hva han snakker om! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 nisselue alt nå? eller er det året rundt? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 nisselue alt nå? eller er det året rundt? Alt nå! Når pepperkakene er i butikken, så har jeg lov å begynne med jula også! Ihvertfall på forumet! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 hva er det her? http://www.annor.se/hemsa/soldy.html Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Alt nå! Når pepperkakene er i butikken, så har jeg lov å begynne med jula også! Ihvertfall på forumet! Eller har du bare ikke logget på forumet siden sist du hadde juleavatar? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Er det mulig å logge på Skype i nettleseren, hvis man ikke har lastet ned eller kan laste ned? Er innlogget, men kan ikke se at det er mulig å skrive med noen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Pedofili. Nei, virkelig ikke. Om du bare visste hvor mye jeg tar avstand fra pedofile … Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Nei, virkelig ikke. Om du bare visste hvor mye jeg tar avstand fra pedofile …Pedofili i seg selv er egentlig ikke et problem. Det er misbruk av barn som er galt. Om det sitter en fyr og runker mens han tenker på unger så skader det ingen. Det er først når han tar steget og gjør noe med fantasiene sine at det er skadelig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Eller har du bare ikke logget på forumet siden sist du hadde juleavatar? Har jeg vel. Byttet avataren for litt siden til juleavatar. Er da konservativ, den kommer før jul, og forsvinner like etterpå. Samme grumpy gubben hvert år! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hei. Kan noen av dere fortelle om det blir rett at jeg går inn her: http://www.java.com/en/download/index.jsp når jeg skal oppdatere java? eller om det blir helt feil. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg prøver og ser hva som skjer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Tydeligvis enda gammel versjon jeg har etter nedlasting. Får vente på hjelp. I dag skal vi og handle sko. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 hva er det her? http://www.annor.se/hemsa/soldy.html Smått opphissende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg