Emily1 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 http://supersexycpr.com/cpr.html so hot. but so useful. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 CPR er noe jeg bare ville gjort på utvalgte personer. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Ikke når de ligger der og virkelig trenger din hjelp. da slår instinktet inn. Noen som har gjort dette IRL før? ekte situasjon? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Noen som har gjort dette IRL før? ekte situasjon? Ja. Fyren overlevde ikke. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hmm, vel, hva forteller instinktet deg når du har kjørt på et ekorn som holder på å dø? Jeg tror faktisk ikke jeg hadde gjort CPR som instinkt. Jeg hadde vel heller ringt 113, og ventet på instrukser, eller noe slikt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg tror faktisk ikke jeg hadde gjort CPR som instinkt. Jeg hadde vel heller ringt 113, og ventet på instrukser, eller noe slikt. Kommer jo an på hva som er galt med personen. Er jo ikke vits i å begynne med hjerte og lungeredning når Kåre har brukket armen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Kommer jo an på hva som er galt med personen. Er jo ikke vits i å begynne med hjerte og lungeredning når Kåre har brukket armen. Says you. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Says you. Nei Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Ikke når de ligger der og virkelig trenger din hjelp. da slår instinktet inn. Noen som har gjort dette IRL før? ekte situasjon? Ja, men jeg gadd ikke få mer blod på jakka. Endret 28. oktober 2013 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Var rolig her i natt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Lagrer du ikke bildene fra RPP lenger? Nei, og ikke fra andre forum heller. Slutta med slikt for over ett år siden. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hvorfor gjorde du det i utgangspunktet? Og har du bilder av meg? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Lurer på om jeg orker å gå på skolen i dag eller ikke. Litt svimmelhet, kvalme, feberfølelse (ikke feber) og hodepine. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Man dropper da ikke skole eller jobb pga slåtteri som det der, vel? Man drar og om det blir verre drar man hjem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hvis du ikke drar på skolen kommer du til å angre. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg vet selv best hvordan jeg føler meg, og jeg føler meg ikke bra. Det er ikke noe skulk grunnet en prøve, eller fordi jeg ikke gidder skolen. Har forresten ikke vært syk siden jula, så jeg er ikke den med mest fravær akkurat. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Hvorfor gjorde du det i utgangspunktet? Og har du bilder av meg? Fordi jeg har en spesiell trang til å samle på alle slags bilder? Det inkluderer kvinnelige forumbrukere. Og det har jo vært greit, de gangene folk har vært takknemlige for det fordi de ønsker bilder fra gamle dager som de selv ikke har grunnet HDD-kræsj e.l. Jeg er som et (små)creepy bildearkiv for chicksa som posta i RPP og RPP2 her på forumet (og andre bildetråder og SO o.l.). Og nei, du er ikke kvinne nok for meg til at jeg har lagret bilder av deg. De eneste mannfolka / guttene jeg har bilder av er spesielle personer. Sånn som Allyse, AT-Windsor, B|Real, Marley (føffaen så hawt!), Fluesopp, HalTan, et sexy bilde av clvn, Psilo, Bundy, hylo, et sensuelt bilde av L4r5, Sirslask, Luchy, nude av Nopros, Arinodin, Lapette som gir Sandra L. Haugen kokos og Ø.B. Samt en del folk jeg har møtt og klassifiserer som venner på et generelt basis. Endret 28. oktober 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
2ore Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 What the. Hva skal du med alle bildene til forumjenter? Mimre? Elleeeeeer..... hehe du vet hehe.... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg