No Matter What You Say Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hva slags jenter er det du egentlig roter deg borti? Høres bare stressende ut. Sikkert ikke så dumt med en sånn kalender. En jente som er beruset og har eggløsning på samme gang, da er hun sårbar Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Sikkert ikke så dumt med en sånn kalender. En jente som er beruset og har eggløsning på samme gang, da er hun sårbar Lol, stakkar. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg trodde jeg var den eneste personen som er født og oppvokst i Norge som ikke likte fårikål. Har aldri møtt noen andre som ikke liker det. Det er ikke det at fårikål ikke er godt, det er bare ikke så bra som noen skal ha det til. Jeg husker jeg tima når mensen til ei jeg drev å prata med før begynte. Noen tiltak må man ta. Mens ligger topp-3 lista av ting jeg ikke liker å ha på tissen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Lol, stakkar. Såe.. Når har du eggløsning da? Noen tiltak må man ta. Mens ligger topp-3 lista av ting jeg ikke liker å ha på tissen. Pyse. Endret 27. oktober 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Noen tiltak må man ta. Mens ligger topp-3 lista av ting jeg ikke liker å ha på tissen. Hvem er det som egentlig liker sex med mens? Bruker bare å si at jeg er opptatt, og ikke vil møtes eller bare si det rett ut. Såe.. Når har du eggløsning da? Glwt, ettersom jeg aldri krangler med verken venner eller mannfolk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Hvem er det som egentlig liker sex med mens? Bruker bare å si at jeg er opptatt, og ikke vil møtes eller bare si det rett ut. Tuller du? DAS BLUT<3 Da blir det ordentlig kveld i dag også! Endret 27. oktober 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Tuller ikke, nei. Det enkle er ofte det beste! Gidder ikke drive å hinte rundt i hytt og pine, bortkastet tid og potensiale. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Flere som skulle vært slik. Kan jo qoute en samtale. "brb, skal bare inn på dassen og se om jeg enda har mensen, (vi klina en del og ting ble hot and sweatty) "eg gjer da vel fain, kømm on!" Endret 27. oktober 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har en ny avatar til deg. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Sau er kjempenam. Din kannibal. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Takk, men nei takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Likte det forrige navnet bedre. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Såe.. Når har du eggløsning da? Når cake har eggløsning kan umulig være vanskelig å finne ut av.. bare å jobbe seg bakover i tråden og se om det er sammen henge med datoene på innlegg som er fuckfriendwining-relatert... hvis ikke det er romatisk så vet ikke jeg hva som er det Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Når cake har eggløsning kan umulig være vanskelig å finne ut av.. bare å jobbe seg bakover i tråden og se om det er sammen henge med datoene på innlegg som er fuckfriendwining-relatert... hvis ikke det er romatisk så vet ikke jeg hva som er det Tror du har nok med å holde styr på din egen eggløsning, så mye som du preiker om romantisk shit. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Tror du har nok med å holde styr på din egen eggløsning, så mye som du preiker om romantisk shit. Haha. Oppdater kalenderen din Bundy! 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Haha. Oppdater kalenderen din Bundy! Altså, jeg liker crazy chicks, men jeg tørr ikke knulle over ei som kapper av deg pikken hvis du forlater hun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg