Bruker-33331 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Suck my ballz. When and where? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Når vi er inne på baller, så var det en kar på festen jeg var på i går som absolutt skulle skryte av hvor store baller han hadde. Endte faktisk med at han hev ut ballene. De var faktisk latterlig svære. En kompis av meg kjente på de, skulle ønske det var meg. Du skulle ønske du var kompisen din, som kjente på ballene, eller karen med de store ballene? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Yuck. Er så glad jeg har flytta fra Grenland. Skjønner ikke hva du prater om. Jo litt så. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Porsgrunn. Korrekt. Du skulle ønske du var kompisen din, som kjente på ballene, eller karen med de store ballene? Begge deler. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Den dagen du ligger mørbanket i grøfta skal du angre på at du noen gang undervurderte pus! Bare vent, min venn. Bare vent.. Bare vent.. Venter fortsatt. Du er ganske treig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Du skulle ønske du var kompisen din, som kjente på ballene, eller karen med de store ballene? Sikkert førstnevnte. Hei basskuk! *vinke* Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Skjønner ikke hvorfor folk (min far) synes fårikål er så sinnsykt digg. spiser det jo, men er ikke akkurat smaker å rope hurra for. Siden det er Norges ubestridte nasjonalrett, tett etterfulgt av grandiosa, kan man vel bare konkludere med at folk liker mat med lite smak. Kanskje derfor det er så populært. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Godt mulig. Det er vel konklusjonen jeg også har kommet til. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Siden det er Norges ubestridte nasjonalrett, tett etterfulgt av grandiosa, kan man vel bare konkludere med at folk liker mat med lite smak. Kanskje derfor det er så populært. Jeg trodde jeg var den eneste personen som er født og oppvokst i Norge som ikke likte fårikål. Har aldri møtt noen andre som ikke liker det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har nettop lastet ned menstruasjonskalender. på google play. Kjekt å ha. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Fårikål med masse smak er noe av det beste. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Ja faen. Fårikål er fantastisk. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har nettop lastet ned menstruasjonskalender. på google play. Kjekt å ha. Hva slags jenter er det du egentlig roter deg borti? Høres bare stressende ut. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg trodde jeg var den eneste personen som er født og oppvokst i Norge som ikke likte fårikål. Har aldri møtt noen andre som ikke liker det. Men du har snakket med meg i årevis, og jeg liker heller ikke fårikål. Eller annen norsk mat med sau i. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Bææææææææææææ! (Sau er jo nam!) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Sau er kjempenam. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Hva slags jenter er det du egentlig roter deg borti? Høres bare stressende ut. Unormale jenter for unormale gutter. Endret 27. oktober 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg trodde jeg var den eneste personen som er født og oppvokst i Norge som ikke likte fårikål. Har aldri møtt noen andre som ikke liker det.Here, here! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Men du har snakket med meg i årevis, og jeg liker heller ikke fårikål. Eller annen norsk mat med sau i. Joda, men jeg tror aldri vi har diskutert mat noe særlig. Og spesielt ikke fårikål. Sau og lam kan være godt, men virker som det er få som klarer å tilberede det skikkelig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Jeg husker jeg tima når mensen til ei jeg drev å prata med før begynte. Det var alltid den fjortende. Så det var best å holde seg ydmyk en periode. EDIT#14: TIME TO GET STUPID! Endret 27. oktober 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg