Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når vi er inne på baller, så var det en kar på festen jeg var på i går som absolutt skulle skryte av hvor store baller han hadde. Endte faktisk med at han hev ut ballene. De var faktisk latterlig svære. En kompis av meg kjente på de, skulle ønske det var meg.

Du skulle ønske du var kompisen din, som kjente på ballene, eller karen med de store ballene?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk (min far) synes fårikål er så sinnsykt digg.

spiser det jo, men er ikke akkurat smaker å rope hurra for.

Siden det er Norges ubestridte nasjonalrett, tett etterfulgt av grandiosa, kan man vel bare konkludere med at folk liker mat med lite smak. Kanskje derfor det er så populært.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden det er Norges ubestridte nasjonalrett, tett etterfulgt av grandiosa, kan man vel bare konkludere med at folk liker mat med lite smak. Kanskje derfor det er så populært.

Jeg trodde jeg var den eneste personen som er født og oppvokst i Norge som ikke likte fårikål. Har aldri møtt noen andre som ikke liker det.

Lenke til kommentar

Men du har snakket med meg i årevis, og jeg liker heller ikke fårikål. Eller annen norsk mat med sau i.

Joda, men jeg tror aldri vi har diskutert mat noe særlig. Og spesielt ikke fårikål.

Sau og lam kan være godt, men virker som det er få som klarer å tilberede det skikkelig. :hm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...