Bytex Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Ja, jeg bare tok en bit sjokolade mens jeg spiste et eple. Og det var kjempedigg. Noen må jo prøve noe nytt, være pionerer! Som f.eks. den som fant på å blande pølser med rekesalat. Ikke særlig logisk, men det funker jo. Endret 24. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Noen må jo prøve noe nytt, være pionerer! Som f.eks. den som fant på å blande pølser med rekesalat. Ikke særlig logisk, men det funker jo. Jeg velger å ikke tro deg. Det der hørtes for kvalmt ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hvorfor det? Sjokolade er godt. Eple er godt. Blandes de er det godt. That's a fact. Og om du snakker om rekesalat+pølser, har det vært et fenomen helt siden 80-tallet, så du henger litt etter hvis du aldri har prøvd det enda. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 eplesjokolade? what a waist.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Bytex; Sjokolade og eple, ok. Men rekesalatpølser tror jeg at jeg står over. *grøss* Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Nie: Pølse i brød med rekesalat på toppen . Eller Hot Dog som det heter borte på vestlandet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ja, jeg bare tok en bit sjokolade mens jeg spiste et eple. Og det var kjempedigg. Noen må jo prøve noe nytt, være pionerer! Som f.eks. den som fant på å blande pølser med rekesalat. Ikke særlig logisk, men det funker jo. Åh, vaniljecola! Genialt Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Nie: Pølse i brød med rekesalat på toppen . Eller Hot Dog som det heter borte på vestlandet. Æsj? Altså. Hot dog i selg selv er ekkelt nok, men med rekesalat på? =S Åh, vaniljecola! Genialt Seriøst ment eller ikke, jeg tror det der går som blasfemi. x) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Nie: Pølse i brød med rekesalat på toppen . Eller Hot Dog som det heter borte på vestlandet. nok et bevis på at de vestlendingene er rare Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Seriøst ment eller ikke, jeg tror det der går som blasfemi. x) Vaniljecola er spy på flaske. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det er da mye som er spy på flaske eller boks eller hva f* man velger å kalle det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 for noen ble det en hit...sånn typisk random produkter cocacola spyr ut med jevne mellomrom. dritt og atter dritt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 for noen ble det en hit...sånn typisk random produkter cocacola spyr ut med jevne mellomrom. dritt og atter dritt Så lenge de ikke dropper ut Tab X-tra fra produktlinjen sin i Norge er jeg glad Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Nie raider skapene hos sine foreldre. =D Gode forslag til ting de har som egentlig passer seg i mitt lille krypinn? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 aldri likt tab. smaker...bææææææææææææææææææææææh *grøsse* Yaay..kalkunrester i dag. Nie raider skapene hos sine foreldre. =DGode forslag til ting de har som egentlig passer seg i mitt lille krypinn? TV? Radio? Garasje? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 for noen ble det en hit...sånn typisk random produkter cocacola spyr ut med jevne mellomrom. dritt og atter dritt San-Sao Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg tror de skal få beholde både TV, radio og garasje. TV gav de meg til jul, og jeg har ikke plass til en garasje. xD Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hva skal jeg med en radio? Jeg har nok dritt som tar opp plass, jeg er ikke så ryddig av meg, kinda. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg