Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å klare å bære min egen kroppsvekt+ samt gå med et våpen på 10-15 kg i handa/på siden i noen mil. Ja, få rå kondis da. Men litt grunnleggende styrke bør ikke være noe ulempe.

Jøss..tenkte det bare var tull det der befalgreiene. Lurer på hvordan det blir når du skal gå langt med pakkning, du som er så liten :p husker det var noen knøttsmå jenter i troppen min som var ganske tøff i trynet... de holdt lengre ut enn de som var overvektig. Du får begynne å gå med 20 kg sekk hver dag, også løper du hver gang du er utendørs ;)

Lenke til kommentar

 

Signa opp som MG-skytter?

MG-skytter så rimelig kult ut, men nei, tror ikke jeg kan bli noe sånt før jeg er ferdig med rekrutten? Har tenkt litt på snikskytter. Fallskjermjeger hadde vært helt fantastisk, men dessverre uaktuelt pga min tilstand.

 

 

Jøss..tenkte det bare var tull det der befalgreiene. Lurer på hvordan det blir når du skal gå langt med pakkning, du som er så liten :p husker det var noen knøttsmå jenter i troppen min som var ganske tøff i trynet... de holdt lengre ut enn de som var overvektig. Du får begynne å gå med 20 kg sekk hver dag, også løper du hver gang du er utendørs ;)

Ikke no tull, min store drøm :) Verste scenarioet er at pga min fysikk så senker jeg laget. Vil gjøre alt for å unngå å være en byrde. Får snart stridssekk fra HVU, da kan jeg begynne å fylle den med vekter og gå turer med en pinne i handa. Du må gjerne joine.

 

Lenke til kommentar

Btw: jeg skal ikke gå befalsskolen, fikk ikke bra nok karakterer... Men fgtj. til å begynne med, så ser vi om jeg ikke skal verve meg i Telemarksbataljonen ellernoeslikt, eller bare starte rett på PHS :D

Jeg er med! Skal bare ta en mr og lappe sammen kroppen først... TB da snakker vi. Haha, ser for meg jeg ligger på en åskam og radioen spraker litt.. "hei, nudlepus her. Nettopp knerta 17 targets"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...