Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Gått an. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 All of the above. Takk. Gnom Forveksla pillene dine igjen? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Godt å vite at helsa er på bedringens tur før morgendagens flytur til Vadsø! Så får vi se om jeg kan smykke meg med en ledertittel eller ikke etter morgendagens årsmøte. Er relativt gjevnt mellom meg og den andre kandidaten. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Ahahaha. Fy faen, de minnene. At noe kan lukte så vondt er helt ubeskrivelig. Kan gjerne legge igjen pultosten når du kommer i kveld altsåeåeåeåe. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Noen som har noe kjennskap til situasjonelle barrierer? Chix? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Chix? Haha, nope. Skal ha en presentasjon som omhandler situasjonsbetingede barrierer, lite info å finne on the interwebz. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Mitt navn er Cato. Cato er mitt navn. Bør jeg bli Admiral? Stemmer det at du fikk velge navnet på din bror? I såfall synes jeg du kunne ha gått for Arnulf eller Bertil. Eller Bob. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Haha, nope. Skal ha en presentasjon som omhandler situasjonsbetingede barrierer, lite info å finne on the interwebz. Å. Sånn som at man klarer å sjarmere en jente når venninnen er å kjøper drikke... men så går alt til helvette når hun kommer tilbake? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Haha, nope. Skal ha en presentasjon som omhandler situasjonsbetingede barrierer, lite info å finne on the interwebz. Da gjør du som back in the days, og browser det fysiske biblioteket. Finner stoff om temaet som har en høy nytteverdi, leser igjennom x antall ganger, mens du skribler ned notater, lager problemstillinger og gjør rede for saken. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Stemmer det at du fikk velge navnet på din bror? I såfall synes jeg du kunne ha gått for Arnulf eller Bertil. Eller Bob. Bob-Kåre. Leif-Bjarne etc. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Å. Sånn som at man klarer å sjarmere en jente når venninnen er å kjøper drikke... men så går alt til helvette når hun kommer tilbake? Hatt en vanskelig dag? Da gjør du som back in the days, og browser det fysiske biblioteket. Finner stoff om temaet som har en høy nytteverdi, leser igjennom x antall ganger, mens du skribler ned notater, lager problemstillinger og gjør rede for saken. Det hørtes ufattelig vanskelig ut. Hvor finner jeg disse bibliotekene? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Næmmen sjå kva som har kome Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Det hørtes ufattelig vanskelig ut. Hvor finner jeg disse bibliotekene? I ditt tilfelle, tydligvis. Gått noen timer siden du spurte om hjelp, og har ikke fått inntrykket av at du har kommet deg til et bibliotek enda. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Hatt en vanskelig dag? Det går fint nå. Var verre på søndagen.. whyyyyy wont you awnser me on facebook!!!! ..kanskje det ikke var så lurt å være så frekk og spydig mot venninnen.. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 I ditt tilfelle, tydligvis. Gått noen timer siden du spurte om hjelp, og har ikke fått inntrykket av at du har kommet deg til et bibliotek enda. Det var ikke meningen å fremstå som en scumbag. Beklager. Svaret står nok i læreboken, men har ikke tilgang på den før til mandag dessverre :/ Det går fint nå. Var verre på søndagen.. whyyyyy wont you awnser me on facebook!!!! ..kanskje det ikke var så lurt å være så frekk og spydig mot venninnen.. Var nok ikke det nei. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Forveksla pillene dine igjen Det var slemt. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Kettlebells er gøy. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Kettlebells er gøy. Hva makser du? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Nei, var min første gang i dag.Skal prøve meg litt på styrke nå schø, har gått i omtrent bare kondisjon før. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Nei, var min første gang i dag. Skal prøve meg litt på styrke nå schø, har gått i omtrent bare kondisjon før. Jeg vil hjelpe!! Hva går du for? Fastere titz n ass? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg