No Matter What You Say Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Men så henter jeg en tanks over kjører over your sorry ass... I win!!! Hm, er det et sted her jeg kan flette inn punchlinen fra jokkes-narkoman? gjør det likevel jeg. "Din jævla naaaaarkomaaaaaan!" Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Var du russ i år, Nudel? Endret 24. oktober 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 MacMagnus er festlig. Huff, ja, jeg veit. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hm, er det et sted her jeg kan flette inn punchlinen fra jokkes-narkoman? gjør det likevel jeg. "Din jævla naaaaarkomaaaaaan!" Jeg er ikke narkoman, men kunne vært det. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Var du russ i år, Nudel? Ja. wae? Huff, ja, jeg veit. ja, den ene liken, var fra meg. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 ja, den ene liken, var fra meg. Godt å høre at noen har humoren i behold! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ja. wae? Bare lurte, ama. Pga Skype-bildet. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Godt å høre at noen har humoren i behold! Ja, ikke sant. vurderer nesten å bytte nick til "MacNudel", bare for å bli like morsom. Bare lurte, ama. Pga Skype-bildet. Har du skjegg? Bare lurte, fordi du har det på alle bildene dine. (me so funneh) Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ja, ikke sant. vurderer nesten å bytte nick til "MacNudel", bare for å bli like morsom. Du må ikke bli like morsom som meg. Det vil jeg advare deg mot. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Har du skjegg? Bare lurte, fordi du har det på alle bildene dine. (me so funneh) Nei, fjerna alt for ti minutter siden. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Du må ikke bli like morsom som meg. Det vil jeg advare deg mot. Nei, uff. kan ikke være lett å ha så mange damer løpende etter seg. Nei, fjerna alt for ti minutter siden. Hvor mange år yngre ser du ut? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Jeg ser like ung ut som deg. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Nei, fjerna alt for ti minutter siden. Fjerning av skjegg!? NO CAN DO! Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Nei, uff. kan ikke være lett å ha så mange damer løpende etter seg. Syns ikke du skal gjøre narr av det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Selvsagt fjerna jeg ikke skjegget. Jeg kan ALDRI fjerne skjegget, jeg ser seriøst tilbakestående ut uten. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Jeg ser like ung ut som deg. Hyggelig det da. Nå kan du til og med prøve å snike deg inn på neste Tryann. Syns ikke du skal gjøre narr av det.Beklager, jeg var jo klar over at det var et sårbart tema. Kan du tilgi meg? Selvsagt fjerna jeg ikke skjegget. Jeg kan ALDRI fjerne skjegget, jeg ser seriøst tilbakestående ut uten. Nå ble jeg skuffet. Var 2 sek unna å barbere mitt eget, men så...! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hei, vær glad for at jeg ikke ser tilbakestående ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg