Datasmurf Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Så langt en fin fin bursdag. Spiste til jeg sprengte meg, og så litt til. Vanskelig å la være når det er så mye godt på bordet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Død og fordervelse. Endret 24. oktober 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hei, er det noen som ikke hadde vannkopper/røde hunder som barn, men fikk det i voksen alder? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Så langt en fin fin bursdag. Spiste til jeg sprengte meg, og så litt til. Vanskelig å la være når det er så mye godt på bordet. Handlet inn mørbradbiff, kyllingvinger og masse frukt og grønt til hyttetur i helga. Blir digg! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Så langt en fin fin bursdag. Spiste til jeg sprengte meg, og så litt til. Vanskelig å la være når det er så mye godt på bordet. Gratulerer så mye med dagen Sjur! Handlet inn mørbradbiff, kyllingvinger og masse frukt og grønt til hyttetur i helga. Blir digg! Hørtes helt greit ut. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Handlet inn mørbradbiff, kyllingvinger og masse frukt og grønt til hyttetur i helga. Blir digg! Skal du feire Sjur? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Skal du feire Sjur? Nope. Skal feire meg selv, siden jeg er så awesome. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Gratulerer så mye med dagen Sjur! Takk for det. Handlet inn mørbradbiff, kyllingvinger og masse frukt og grønt til hyttetur i helga. Blir digg! Det høres veldig digg ut, ja. Her ble det røkt svinekam, fløtegratinerte poteter, egenkomponert fløtesaus (fløte, sjy, rødvin, brun og hvit geitost og diverse andre godsaker) og selskapserter, etterfulgt av Verdens beste / Drømmen / Kvæfjord-kake og ostekake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Gratulerer med dagen. Håper den har vært bra. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hei, er det noen som ikke hadde vannkopper/røde hunder som barn, men fikk det i voksen alder? Ja, jeg kjenner en! Han fikk det når han var 50! ... men han er dau nå da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Gratulerer med dagen. Håper den har vært bra. Den har vært fantastisk, og takk. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Det høres veldig digg ut, ja. Her ble det røkt svinekam, fløtegratinerte poteter, egenkomponert fløtesaus (fløte, sjy, rødvin, brun og hvit geitost og diverse andre godsaker) og selskapserter, etterfulgt av Verdens beste / Drømmen / Kvæfjord-kake og ostekake. Røkt svinekam spiser jeg bare i juletider, om nom. Skal lage en saus fra grunnen av, ved hjelp av kraften fra mørbradbiffen og masse annet nom. Blir veldig lite søtsaker, blir bare Kvikk-Lunsj, når jeg er på toppen av fjellet. Både som belønning, og for å holde opp blodsukkeret. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ja, det er noe vi hovedsakelig spiser i jula, og på bursdagen min, siden mamma ikke spiser storfe lenger. Alltid best å lage sausen fra grunnen av. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Så rart. Fast tradisjon her i gården og med svinekam en dag i jula hos dama til far min. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ja, jeg kjenner en! Han fikk det når han var 50! ... men han er dau nå da Jeg visste det!!!!!!!! Dere som ikke hørte på meg, gå og dø! Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Skulle ønske eg hadde pengar så eg slapp å ete nudlar annankvar dag... Den har vært fantastisk, og takk. Gratulerer! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Takk, takk. Kjøp bønner. Billigere, bedre og metter mer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Hei, er det noen som ikke hadde vannkopper/røde hunder som barn, men fikk det i voksen alder?Ikke jeg, men mora mi. Jeg var for liten til at jeg husker det, men hu blei viist jævlig dårlig. Så dårlig at hu ikke kunne ta seg av broren min og meg. Mens fattern var på jobbb måtte hu ha ei venninne over for å hjelpe henne med oss. Edit: er mulig det var røde hunder. Litt usikker Endret 24. oktober 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Kunne nok gjort det, men eg kan ikkje fordra bønner Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Snakket i telefon i 3 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg