Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer så mye med dagen Sjur!

Takk for det. :)

 

 

Handlet inn mørbradbiff, kyllingvinger og masse frukt og grønt til hyttetur i helga. Blir digg!

 

Det høres veldig digg ut, ja. :) Her ble det røkt svinekam, fløtegratinerte poteter, egenkomponert fløtesaus (fløte, sjy, rødvin, brun og hvit geitost og diverse andre godsaker) og selskapserter, etterfulgt av Verdens beste / Drømmen / Kvæfjord-kake og ostekake.

Lenke til kommentar

Det høres veldig digg ut, ja. :) Her ble det røkt svinekam, fløtegratinerte poteter, egenkomponert fløtesaus (fløte, sjy, rødvin, brun og hvit geitost og diverse andre godsaker) og selskapserter, etterfulgt av Verdens beste / Drømmen / Kvæfjord-kake og ostekake.

Røkt svinekam spiser jeg bare i juletider, om nom. Skal lage en saus fra grunnen av, ved hjelp av kraften fra mørbradbiffen og masse annet nom. Blir veldig lite søtsaker, blir bare Kvikk-Lunsj, når jeg er på toppen av fjellet. Både som belønning, og for å holde opp blodsukkeret.

Lenke til kommentar

Hei, er det noen som ikke hadde vannkopper/røde hunder som barn, men fikk det i voksen alder?

Ikke jeg, men mora mi. Jeg var for liten til at jeg husker det, men hu blei viist jævlig dårlig. Så dårlig at hu ikke kunne ta seg av broren min og meg. Mens fattern var på jobbb måtte hu ha ei venninne over for å hjelpe henne med oss.

 

Edit: er mulig det var røde hunder. Litt usikker

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...