djgudleif Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Når noen vinker og hilser til noen som står bak meg så har de nesten ALLTID litt øyenkontakt med meg i samme slengen. Og jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere for jeg tror de hilser på meg først. De prøver på en måte å fortelle meg at det ikke er meg det er snakk om... ved å se på meg. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Aksepter at du skal dø en gang så slipper du angst. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Nei, det gjør man virkelig ikke. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Enig med Smurfen på den altså! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ja, i dag er det hhv. 2 og 7 år siden jeg trodde jeg skulle dø, men jeg fortsetter å trumfe døden. Vi får se om 3 år fra i dag av. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 I intend to live forever. So far, so good. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Det høres kjedelig ut. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Fuck, kanskje jeg burde dra til legen snart. Har forsovet meg 3 av 5 dager denne uka, så mye at det ikke har vært noe vits å dra i forelesningene en gang. De er riktignok ikke obligatoriske, så det går greit, det blir bare litt hardere jobbing senere. Men det kan ikke være sunt å ikke få sove før sånn kl. 4 og ikke våkne før tidligst 11-12-tiden. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ah. Mamma maser om ønskeliste, men jeg vet ikke hva jeg ønsker meg. Luksusproblem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Problemet mitt med ønskelister er at jeg enten ønsker meg mange billige småting som jeg ikke har kommet langt nok til å bruke penger på enda, eller veldig dyre ting som jeg ikke hadde fått i gave om hele familien slo seg sammen for en kombinert bursdag- og julegave uansett. Må prøve å finne flere ting i mellomsjiktet til jul. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Jeg har blitt ganske flink til å lage ønskeliste i løpet av året. Bare legger det til wishlistr, så finner jeg den frem når julen kommer, rangerer ønsker og tar bort ting jeg har kjøpt/ikke ønsker meg lengre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Jeg mekker mine på Google Drive og deler med familien. Gjort i noen år nå. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Så med andre ord kan jeg klandre min mor for mine depresjoner- og angst-problemer? Har du noe kilde? Hverken min mor eller far har noen gang vært overbeskyttene over for meg. Har ikke noen i min familie heller som har slitt med angst. Jeg skal forklare hva jeg mener med et eksempel. Si at det regner ute i dag. Det medfører at det kommer nedbør. For regn er en type nedbør. Men om man snur det på hodet, og sier at det kommer nedbør, så betyr ikke det automatisk at det regner - det kan jo hende det snør også, eller at det hagler. Noe lignende blir det med det jeg sa. Min mor var overbeskyttende mot meg. Det har antageligvis medført at jeg er forsiktig og engstelig. Men du kan ikke automatisk snu dette på hodet heller, og si at når man er forsiktig og engstelig, så har mor vært overbeskyttende. For det går fint an å være dette uten at det er det som er årsaken. For angst kan ha mange forskjellige årsaker. Jeg tror dog du forstår logikken bak det her, du tok deg vel bare litt nær av det jeg sa, tror jeg. Jeg syns ikke jeg trenger å komme med noen kilde på denne påstanden (med arv av engstelse), men kanskje du kan Google ting som "sosial læring angst". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ah, forspist på karbonadesmørbrød. Denne dagen blir bare bedre og bedre. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Misunner deg der, har vært en liten nedtur å gå fra mammas kjøkken til hybelmaten jeg må lage selv, og det nærmeste man kan kalle fastfood her oppe i en ti mils radius er narvesen. Begynner å savne en god babb/burger/pizza. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Eksisterer det noen app for android som an ta opp vines uten å bruke den originale appen? Vine funker ikke her (Vennligst siter meg dersom du har svar, ikke bare svar rett under) Endret 24. oktober 2013 av Jon Håvard (sevs) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Fuck Kerbal Space Program. Møkkaspill! Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Fuck Kerbal Space Program. Møkkaspill! Nei! Det er bra! 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Må snart spise. Æsj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg