Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter med angst fra før av så er sikkert derfor man får så angst av sprit. Tar jeg meg en spritfylla så tar det 2-3 dager før jeg føler meg ok igjen, mens med øl så er jeg like kvikk når jeg våkner :)

 

Hehe, smart av deg å holde deg til øl, da. :)

 

Jeg sliter med humørsvingninger, og alkohol påvirker dette i negativ retning.

Lenke til kommentar

hvilken periode, time 1 dag?

 

Spør du meg? Det er ikke noe spesielt definert, når man sier "humørsvingninger", så mener man rett og slett bare at humøret svinger, verken mer eller mindre. Jeg er ikke så interessert i å bli grillet for helseopplysninger på bakgrunn av at jeg sier jeg ikke drikker så ofte pga. at jeg ikke reagerer så godt på det...

Lenke til kommentar

Jeg blir kjempe fort glad og sint, men hele resten av søskengjengen min gjør det og, så tror ikke det er noe.

Bare husker hvordan jeg broren min og søsteren min kunne bli den negative gjengen, tro det eller ei, jeg var alltid den som var stille.

 

Vil tro det er genetisk. umulig at hele familien lider av humørsvinger.

Lenke til kommentar

Er det sant`?

Kan moren sin overbeskyttelse virke over til sønnen?

 

Aldri tenkt på det, jeg bruker som regel ikke tenke slike ting, jo mer jeg gjør det . jo mer negativ blir jeg.

 

Hm, jepp... det blir vel ikke noe anderledes enn at om man vokser opp i et religiøst hjem, så blir man oftere religiøs selv? Eller at om pappa er musikknerd så får sønnen også ofte slike kvaliteter? ;)

 

Ingen grunn til å bli negativ, vel? Det er jo ikke noe som _må_ skje.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...