Bully! Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Har helt sluttet med sprit her. Får noe inni hellvettes angst dagen derpå av den dritten. Øl FTW Jeg får ikke spesielt angst dagen derpå, men svinger ofte nedover... humøret. På et vis. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Sliter med angst fra før av så er sikkert derfor man får så angst av sprit. Tar jeg meg en spritfylla så tar det 2-3 dager før jeg føler meg ok igjen, mens med øl så er jeg like kvikk når jeg våkner Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Sliter med angst fra før av så er sikkert derfor man får så angst av sprit. Tar jeg meg en spritfylla så tar det 2-3 dager før jeg føler meg ok igjen, mens med øl så er jeg like kvikk når jeg våkner Hehe, smart av deg å holde deg til øl, da. Jeg sliter med humørsvingninger, og alkohol påvirker dette i negativ retning. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Syns det her (fortsatt) er sinnsykt bra... Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Syns det her (fortsatt) er sinnsykt bra... just curious, hva er humørsvinger`? Endret 24. oktober 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 just curious, hva er humørsvinger`? Hm, nå er jeg ikke helt med... at humøret svinger? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 just curious, hva er humørsvinger`? Du føler deg glad, trist, sint osv i løpe av en kort periode. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Du føler deg glad, trist, sint osv i løpe av en kort periode. hvilken periode, time 1 dag? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 hvilken periode, time 1 dag? Spør du meg? Det er ikke noe spesielt definert, når man sier "humørsvingninger", så mener man rett og slett bare at humøret svinger, verken mer eller mindre. Jeg er ikke så interessert i å bli grillet for helseopplysninger på bakgrunn av at jeg sier jeg ikke drikker så ofte pga. at jeg ikke reagerer så godt på det... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hvor lenge det varer er individuelt, så umulig å svare på. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Jeg blir kjempe fort glad og sint, men hele resten av søskengjengen min gjør det og, så tror ikke det er noe. Bare husker hvordan jeg broren min og søsteren min kunne bli den negative gjengen, tro det eller ei, jeg var alltid den som var stille. Vil tro det er genetisk. umulig at hele familien lider av humørsvinger. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Det er jo noe som heter sosial arv og da. Man "arver" gjerne måter å reagere på, hvordan man takler ting. Angst er jo f.eks. noe som er lett å arve, typisk så er mor engstelig og overbeskytter stakkarn. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Er det sant`? Kan moren sin overbeskyttelse virke over til sønnen? Aldri tenkt på det, jeg bruker som regel ikke tenke slike ting, jo mer jeg gjør det . jo mer negativ blir jeg. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Angst er jo f.eks. noe som er lett å arve, typisk så er mor engstelig og overbeskytter stakkarn?? Sliter med angst her, men har ingen mor som overbeskytter meg. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Er det sant`? Kan moren sin overbeskyttelse virke over til sønnen? Aldri tenkt på det, jeg bruker som regel ikke tenke slike ting, jo mer jeg gjør det . jo mer negativ blir jeg. Hm, jepp... det blir vel ikke noe anderledes enn at om man vokser opp i et religiøst hjem, så blir man oftere religiøs selv? Eller at om pappa er musikknerd så får sønnen også ofte slike kvaliteter? Ingen grunn til å bli negativ, vel? Det er jo ikke noe som _må_ skje. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Sliter med angst her, men har ingen mor som overbeskytter meg. Nei, ok, men det kan jo skje da, at hvis moren er engstelig og overbeskyttende, så kan barnet også bli engstelig... men man kan jo få angst uansett mener jeg. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Lurer litt på hvor du har fått den konklusjonen fra. Så visst mor er engestelig og overbeskyttende så er det lettere for å få angst problemer? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Lurer litt på hvor du har fått den konklusjonen fra. Så visst mor er engestelig og overbeskyttende så er det lettere for å få angst problemer? Det er nok sånn ja. Trodde det var allmennkunnskap jeg. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Så med andre ord kan jeg klandre min mor for mine depresjoner- og angst-problemer? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Det er nok sånn ja. Trodde det var allmennkunnskap jeg. Har du noe kilde? Hverken min mor eller far har noen gang vært overbeskyttene over for meg. Har ikke noen i min familie heller som har slitt med angst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg