Snurreleif Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hvorfor har ikke dere egen kanal på redtube? Fordi du leste det med liten skrift. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Det er en ganske særegen smak, så du må nesten bare prøve. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Faen som jeg må kjøpe meg pultost i morra. Nå ble jeg dritsulten og. Sorru snæxxu Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hvor lenge har du bodd i området, Snurris? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 3 år nå tror jeg? Men farsslekta er fra Åmot så har sterke røtter her. Tilbrakte nesten hver eneste ferie i Åmot og omegn. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Og du har fremdeles ikke smakt pultost? Noe av det rareste. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Lukta er nok til å sky meg.. Bestefar spiser det hyppig så ble immun til slutt men ikke puttet det i kjeften enda. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Så fort du får smaken av pultost i kjeften så glemmer du lukta. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Lukten syns jeg da er ganske tiltalende, men jeg har ikke våget meg videre. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Synes du skal kaste deg ut i det, Magnus. Jeg synes ihvertfall at det er jævla godt, og har endel kamerater som er enige med meg og for å si det slik. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Synes du skal kaste deg ut i det, Magnus. Jeg synes ihvertfall at det er jævla godt, og har endel kamerater som er enige med meg og for å si det slik. Ja, tror jeg skal det, du ga meg et godt tips nå. Kanskje de har det på Meny, er jeg heldig. Eller... hm... snakker du om mat nå? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ja, mat. Og de har det garantert på meny, aner ikke hvordan det er på diverse vanlige matbutikker der du bor, men her er det overalt. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ja, mat. Og de har det garantert på meny, aner ikke hvordan det er på diverse vanlige matbutikker der du bor, men her er det overalt. Tror det er dårlig her, kanskje bortsett fra Meny, men der er jeg sjeldent så vet ikke. Men. De har et Vinmonopol her, da. Liker du whisky? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ja. Har en herlig Lagavulin 16YO i skapet. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ja. Har en herlig Lagavulin 16YO i skapet. Jeg har en herlig Glengoyne Cask Strength. Men jeg drikker sjeldent, for jeg blir psykisk ødelagt av det... Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Haha, åh? Kjenner du ikke til den? Alle jeg snakker med sier at fyllasjuk er kvalme. Men jeg har andre erfaringer. Men for all del, i starten er det jo topp. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Har helt sluttet med sprit her. Får noe inni hellvettes angst dagen derpå av den dritten. Øl FTW Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Har helt sluttet med sprit her. Får noe inni hellvettes angst dagen derpå av den dritten. Øl FTW Det kommer jo ikke an på hvor sterkt det er, men mengden (i kombinasjon med styrken, såklart)... Men med sprit, ja, så er det lett for at det blir for mye, for magen blir jo aldri full av sprit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg