No Matter What You Say Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Er det noe jeg har sansen for, så er det å ringe folk og synge til dem rett etter at jeg har våknet. Da er stemmen min på sitt aller veste. Det føles så fantastisk! Akkurat det meg og nudle prøvde på i går. Men du turte ikke trykke accept Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Det kan alltids skaffes. Og på Ave Maria synger jeg jo faktisk pent i forhold til hva jeg ellers gjør, og særlig i forhold til morgenstemmen min. Gief link. prøvde å finne den på YouTube, uten hell. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Akkurat det meg og nudle prøvde på i går. Men du turte ikke trykke accept wat o_O Jeg har ikke fått noen forespørsler på Skype siden 17. oktober. Gief link. prøvde å finne den på YouTube, uten hell. Sett overraskende mange ganger med tanke på at det er så useriøst som man får det. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 wat o_O Jeg har ikke fått noen forespørsler på Skype siden 17. oktober. We called ya, last night. Hva er riktig å skrive når noen man kjenner godt har bursdag, facebook that is. Holder det med "gratis!!!!!!!!" med ekstra mange !. men det er jo ikke rasede festlig heller Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ja, og post et kleint bilde av han på wallen hans i samme slengen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 We called ya, last night. Hva er riktig å skrive når noen man kjenner godt har bursdag, facebook that is. Holder det med "gratis!!!!!!!!" med ekstra mange !. men det er jo ikke rasede festlig heller Jeg sovna halv elleve, og var i seng ti, så om det var etter halv ti, så så jeg det ikke. Ikke at Skype lager lyd uansett, selv ikke når jeg un-muter det. Avhengig av kjønn, skriver jeg "Gratulerer så mye med dagen, navn. Håper du får en positivt superlativ dag og at du fråtser i god mat og får mange fine gaver. Hipp hipp! :D" om det er hankjønn, og "Til lykke med dagen, navn. Håper du får en positivt superlativ dag og at du fråtser i god mat og får mange fine gaver. Hipp hipp! :)" om det er hunkjønn. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Det var da som bare! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Steke pannekaker er boring as hell :\ Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Noen som har prøvd yoga? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ja det er i rekken av ting jeg har prøvd. Lenke til kommentar
settings Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Forsikringselskaper leger fysioterapauter "spesialister" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Noen som har prøvd yoga? Ja det er i rekken av ting jeg har prøvd. Forsikringselskaper leger fysioterapauter "spesialister" Tell me about it. Og legg til NAV Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Tell me about it. Og legg til NAV Og bananen jeg nettopp spiste. Den hadde en brun flekk! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Forsikringselskaper leger fysioterapauter "spesialister" Hva er galt med disse? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Tell me about it. Og legg til NAV Them papers.. Faen, så jævlig mye å fylle ut! Gleder meg vilt til å komme ut av systemet, satans shiet hele greia. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Forsikringselskaper leger fysioterapauter "spesialister" Liker signaturen din. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Faen. I've fucked up again. Står i fare for en grov anmeldelse. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Them papers.. Faen, så jævlig mye å fylle ut! Gleder meg vilt til å komme ut av systemet, satans shiet hele greia. High five! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg