L4r5 Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Digger låtene hans. spesielt hans tolkninger av Space Oddity og Common People. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Jenter = Man blir søvnløs Helt korrekt. Talte tre timer i natt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Ja. Nei, har ikke hørt noe av musikken hans. Og i dag lurer jeg på å ta for meg Fleetwood Mac. Hadde egentlig tenkt å skrive om Röyksopp, men de har jeg allerede nevnt. Trodde jeg alt hadde nevnt Fleetwood Mac også, men alt jeg finner er referanser og et tribute-album. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Da får du bruke min del av NAV-lønnen din til å høre på han på jobb i dag. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Genial idé. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Vi får se, dagen i dag består av film og møtevirksomhet for det meste. Samt logistikken rundt å omtale 5 shady kinofilmer på en slik måte at folk vil se dem, og holde meg under 200 mm med bilder, tittel og ingress når jeg først er i gang. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Veldig godt å varmt på jobb idag. Noen har tukla litt med innstillingene Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 The Barnacle, jeg har sett deg skrive på forumet mange ganger, og først nå tok jeg brukernavnet ditt. In all fairness, jeg så ikke på HIMYM sist du skrev her. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Du vet du er nerd når du bruker en oppskrudd harddisk som speil. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) En lærer er så bortreist at hun ikke legger merke til noen ting. Under en prøve, folk satt på telefon, snakket og bytta prøver. Hun leet ikke en finger. Ikke fordi hun ikke brydde seg, men fordi hun rett og slett ikke la merke til det. Endret 21. oktober 2013 av BananLaks 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Du vet du er nerd når du bruker en oppskrudd harddisk som speil. Og du vet du er slask når du bruker det reflektive kortet som lå inni kortmappa di av en eller annen grunn da du kjøpte den som speil. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 En lærer er så bortreist at hun ikke legger merke til noen ting. Under en prøve, folk satt på telefon, snakket og bytta prøver. Hun leet ikke en finger. Ikke fordi hun ikke brydde seg, men fordi hun rett og slett ikke la merke til det. Kanskje hun latet som om hun ikke la merke til det, men i realiteten ikke gav faen. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 The Flaming Lips er herlig trippy til tider. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 The Flaming Lips er herlig trippy til tider. Jeg leste Flapping Lips, Tror jeg våkna med feil hue i dag Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Kanskje hun latet som om hun ikke la merke til det, men i realiteten ikke gav faen.Nope. Hun er helt bortreist. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 fuck cs go noen ganger ass... ble akkurat kicka fra en competitive match da jeg var siste levende og drepte tre stk, og skulle akkurat defuse bomba. Bare fordi de ville tape, og slippe å spille mer -__- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Satan så varmt på bussen. Skyss tyr til nye metoder for å toturere kundene sine. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Satan så varmt på bussen. Skyss tyr til nye metoder for å toturere kundene sine. Du får rive løs nødhammeren, og skaffe litt luft! Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Nope. Hun er helt bortreist. Jævlig fett. Synd at det ikke er så elendige lærere her på Vestlandet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg