Datasmurf Skrevet 20. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2013 Og stolt av det. Kan ligge en hel sydenferie ute i sola uten å få noe farge på leggene, trenger ikke bruke så høy solfaktor engang. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 20. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2013 De hårete bena dine gjør deg svart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2013 Kun med blitz. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2013 Kun med blitz. Prøv å bounce blitzen neste gang. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2013 Prøv å bounce blitzen neste gang.thisisnotanameitsablitz. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2013 Prøv å bounce blitzen neste gang. Fra mobil når du står naken og fryser på rommet med beina i tilfeldig pels? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 20. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Godt å stikke beinet sitt i tilfeldig pels vel? Gjør det stadig vekk. Endret 20. oktober 2013 av Muffinss Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2013 God morgen folkens Noe fornuftig man kan dra seg til å gjøre idag? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2013 . God morgen folkens Noe fornuftig man kan dra seg til å gjøre idag? Være på diskusjon Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2013 God morgen folkens Noe fornuftig man kan dra seg til å gjøre idag? Runke frem til kl 17 for da er det Tottenham-kamp. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2013 Runke frem til kl 17 for da er det Tottenham-kamp. Det orker jeg ikke, det er bare slitsomt! Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 20. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2013 God morgen folkens Noe fornuftig man kan dra seg til å gjøre idag? Gå seg en tur, serie-maraton, slappe av maks.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2013 Det orker jeg ikke, det er bare slitsomt! Ja, jeg veit Spurs har vært litt kjedelige å se på i år, men er man fan så er man fan... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2013 Gå seg en tur, serie-maraton, slappe av maks.. "Snøstorm" ute, serier har jeg gått tom for, slappe max av kan jeg dog gjøre. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2013 "Snøstorm" ute, serier har jeg gått tom for, slappe max av kan jeg dog gjøre. Høstrengjøring, din late jævel. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2013 Ah, av og til er det fint å mimre. Sitter og blar meg gjennom de første sidene av RPP (den første, som gislebassen laget for ti år siden) og mimrer om gamle brukere og ser flotte bilder. Fant hjemmesida til HalTan også. Håpte jeg skulle finne hyllestsangen til AnAnAs, som jeg mista i et harddisk-krasj for 5 år siden, men den gang nei. Trodde jeg hadde den sangen liggende et sted, men alt jeg fant på maskina som het noe med ananas var et par bittesmå bilder av henne med blondebh Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2013 "Snøstorm" ute, serier har jeg gått tom for, slappe max av kan jeg dog gjøre. Da finner du deg noen nye. Finnes alltid noe nytt å se på. 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2013 Høstrengjøring, din late jævel. Er ikke så mye å rengjøre i hybelen min, jeg er en ganske ryddig person! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2013 Høstrengjøring, din late jævel. Julerengjøringa Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2013 Fra mobil når du står naken og fryser på rommet med beina i tilfeldig pels? Ja. Dårlige arbeidsforhold forsvarer ikke dårlig arbeid. Man gjør det beste ut av situasjonen. Dessuten burde du ikke brukt mobil Du skulle brukt en mellomformat TLR, fremkalt bildene i eget mørkerom og scannet negativene før du gav dem en rask justering i Lightroom. Det burde si seg selv. In other news: Da var kjøtt renskjært, kraften kokt og det meste av grønnsakene ferdig oppkuttet. Ti liter betasuppe snart klar til oppkok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg