Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Potato/potàto.. Hvem bryr seg? Med fullmakt fra Odin avgjør jeg diskusjonen her og nå. Det heter måke, har alltid gjort det, og vil alltid gjøre det. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Lost in Translation er trolig den filmen som har fått meg til å sitte og undre når den var ferdig. ufattelig gripende film med utrolig trist slutt, synes jeg da. Og utrolig gode skuespiller-prestasjoner. Makan til film altså. Mhm, og den er utrolig stemningsfull. Blir sittende i et slags halvkoma. Da må du se Spoof og Match Point i den rekkefølgen. To gode filmer. Av de to synes jeg Spoof var best. Match Point var selvsagt ikke dårlig. Uff, meg + nettbutikk ender aldri bra for pengebeholdningen min. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg er ikke nordlending :< vikke støtte deg mere Dashboard Discography ferdig!<3 Endret 9. januar 2008 av Vietse Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Potato/potàto.. Hvem bryr seg? Med fullmakt fra Odin avgjør jeg diskusjonen her og nå. Det heter måke, har alltid gjort det, og vil alltid gjøre det. Det har fått en egen tråd nå. Ikke spam denne tråden med slike ting. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Potato/potàto.. Hvem bryr seg? Med fullmakt fra Odin avgjør jeg diskusjonen her og nå. Det heter måke, har alltid gjort det, og vil alltid gjøre det. Fullmakt fra Dotten ville vært bedre... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Am I really being shot down, Eplefe? Altså. I det øyeblikket gotzone var den første som var enig med deg hadde vi andre rett. Så langt ifra. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tusen takk, Snorre. Nå liker jeg deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Laaars. Jeg krever et svar. Ja, du har blitt friskere den siste tiden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan en talkbox kombineres med munnspill, og er det noe vits i det? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Laaars. Jeg krever et svar. Ja, du har blitt friskere den siste tiden Hva er "den siste tiden"? Hæ? Hæ? Hæ? Kom igjeen. Svar, da!!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg stikker. Dø på dere som mobber meg Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=892503^^Vi tar gulostdebattens arvtager her! Ærlig talt, hvordan hører det hjemme i "Stedet for brukerne å bli kjent med hverandre"? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg stikker. Dø på dere som mobber meg Vi er bare glade i deg, jo. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg stikker. Dø på dere som mobber meg Nåååh, vet du ikke at man aldri skal gå fra et forum med mørke tanker i hodeT? Tror faktisk det står i bibelen et sted også. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg stikker. Dø på dere som mobber meg Vi elsker deg også <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg stikker. Dø på dere som mobber meg Nåååh, vet du ikke at man aldri skal gå fra et forum med mørke tanker i hodeT? Tror faktisk det står i bibelen et sted også. PHP-bibelen eller Silmarillion? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Måke er og blir det eneste korrekte. Bare sånne halvgale nordlendinger og sånn som har en rar talefeil Er jeg bare halvgal nå? På ingen måte. Å skrive k og uttale s gjør deg helt klart mer enn halvgal. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva er "den siste tiden"? Hæ? Hæ? Hæ? Kom igjeen. Svar, da!!!! den siste timen Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 På ingen måte. Å skrive k og uttale s gjør deg helt klart mer enn halvgal. Liksom. Not. Hva er "den siste tiden"? Hæ? Hæ? Hæ? Kom igjeen. Svar, da!!!! den siste timen YAAAY! Måse har ikke noe å si, altså? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 PHP-bibelen eller Silmarillion? Ehm ... Ja takk begge deler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg