Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som er med på Movember?

Movember er et bra initiativ, men det er alt for få skikkelige barter ute å går. Mopedbart blir aldri kult. Har holdt av en måned i vinter til å gjemme meg bort på fjellet, da skal jeg benytte anledningen til å gro et pubertetsskjegg uten sidestykke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, men hun vil ikke forstå, og fortsetter med å prøve.

ikke lett å høre hva du sliter med her, laks. dette er en velkjent pest som de fleste vil oppleve gjennom et liv. men du kan nå midlertidig stoppe å bekymre deg fordi jeg har etter mye kritisk refleksjon og evaluering av problemstillingen din kommet frem til en løsning. nedenfor har jeg listet opp en rekke gjøremål som du selv kan gjennomføre etter ønske slik at du får kvittet deg med det du tror forhindrer deg i å leve i en optimal tilværelse

liste:

1) finn frem brød og smør

2) dra frem hvitosten fra kjøleskapet

3) lag skive med hvitost

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Ikke så stort problem, men blir gal av denne kjerringa. Hun klarer ikke å stoppe, og stalker meg fra start til slutt.

et problem er et problem uavhengig av størrelse. vil selv tro det er et relativt vanlig problem som du gjerne vil løse før eller senere med tanke på at du tar det opp her på internettet. men det er selvfølgelig ditt valg om du ikke tar min hjelp ovenfor til etterretning, men jeg vil i høyeste grad anbefale deg å ta stilling til listen jeg la frem. mer kan jeg dessverre ikke bidra med

lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...