Llandari Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) P-p-p-p-pizzafyll Endret 18. oktober 2013 av Llandari Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 P-p-p-pizzapus på boks!Ikke snakk om pizza. Lyst på. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 Ye dats me! Ikke snakk om pizza. Lyst på. Åååå lyst på selv!! Men klarer ikke spise en hel pizza alene og liker ikke restemat, så noen må komme og spise resten for meg ^^ Hva med deg, Therwayn P-p-p-pizzapus på boks! Haha, what Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 Æ kom hjem ifra skola, klokka va væl kvart på tre / Æ kjent et sug i magen, ka gjør æ no me det / Mamma va itj hjæm, så krisa dein vart stor / For æ fikk lyst på pizza, som lages kun av mor / Faint en boks i skapet, og motet steg og steg / En pizzabuinn i frysern, fikk æ te slutt åpne (opp ned?) / Smurt ut på buinn å måkt osten på me spa / fekk stappan inn i ovnen, å tænkt går det her bra / P-p-p-pizzapus. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 Ye dats me! Åååå lyst på selv!! Men klarer ikke spise en hel pizza alene og liker ikke restemat, så noen må komme og spise resten for meg ^^ Hva med deg, Therwayn I'm in! Dog jeg klarer fint å spise en hel (frossen) pizza selv. Klarer til og med en halv Grandis Hjenmelaget på en kveld. Ikke helt bra, men pytt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 Det er nesten så jeg savner den tida jeg kunne gå inn på en restaurant og spise en pizzabuffet alene. Nesten. Hovedsakelig er jeg glad jeg ikke klarer det lenger. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 Æ kom hjem ifra skola, klokka va væl kvart på tre / Æ kjent et sug i magen, ka gjør æ no me det / Mamma va itj hjæm, så krisa dein vart stor / For æ fikk lyst på pizza, som lages kun av mor / Faint en boks i skapet, og motet steg og steg / En pizzabuinn i frysern, fikk æ te slutt åpne (opp ned?) / Smurt ut på buinn å måkt osten på me spa / fekk stappan inn i ovnen, å tænkt går det her bra / P-p-p-pizzapus. Hahahaha, jeg dæævver made my day I'm in! Dog jeg klarer fint å spise en hel (frossen) pizza selv. Klarer til og med en halv Grandis Hjenmelaget på en kveld. Ikke helt bra, men pytt. Vet du hva, jeg har ikke spist pizza på hundre år elrns, går ikke så mye i slik mat når man bor alene og ikke har venner, vett! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Jeg linka jo til pizzafyll-videoen rett under Og jo, man spiser mye pizza når man bor alene og ikke har venner, bare spør meg Endret 18. oktober 2013 av Llandari Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 Den var ikke der da jeg skrev innlegget. Da var det bare et stort, blankt område. Ja, ikke snakk. I alle fall så lenge man har penger til å lage det. Etter en stund ender man på ostesmørbrød, og så til slutt, tomatbønner til 4 kroner boksen. Og det er helt greit. I alle fall for meg. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 Vet du hva, jeg har ikke spist pizza på hundre år elrns, går ikke så mye i slik mat når man bor alene og ikke har venner, vett! I beg to differ. Hadde jeg ikke tatt meg sammen hadde det KUN gått i det. Var jo en stund jeg ikke spiste noe annet enn pizza hver dag. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 Og jo, man spiser mye pizza når man bor alene og ikke har venner, bare spør meg What, her går det i fjordland, take-away sushi osv. Igår spiste jeg 3 pk nudler :O I beg to differ. Hadde jeg ikke tatt meg sammen hadde det KUN gått i det. Var jo en stund jeg ikke spiste noe annet enn pizza hver dag. Dayum :O blir man ikke veldig kvisete av det da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Pizza er jo usunt. Men så drikker jeg ikke brus engang, og jeg kjøpte noen sjokolader 2 dager på rad for en uke siden, måtte tvinge det ned. Endret 18. oktober 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 Du er usunn. Snakker mye med en healthy person, blitt litt påvirket av det. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 What, her går det i fjordland, take-away sushi osv. Igår spiste jeg 3 pk nudler :O Dayum :O blir man ikke veldig kvisete av det da. Jeg hadde ikke noen problemer med kviser da, nei. Sjokolade er det som påvirker huden min mest, har jeg merket. Ost og alt sånt går det fint med. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 Who's a lovely kitten? ^^ Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 Pizza er jo usunt. I USA regnes Pizza som en grønnsak. så jeg vill si at pizza er sunt. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 At pizza regnes som en grønnsak i USA er en sannhet med modifikasjoner. Det de har vedtatt er at tomatsausen på pizza kan telle som en grønnsak i "fem-om-dagen"-opplegget. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 Jeg hadde ikke noen problemer med kviser da, nei. Sjokolade er det som påvirker huden min mest, har jeg merket. Ost og alt sånt går det fint med. Placebo Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) USA er så sinnsykt styrt av store korporasjoner at det er helt sykt. Endret 18. oktober 2013 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg