No Matter What You Say Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Damn, skal skrive oppgave om organisasjonteori, men ender opp med å se på TED-talks og lese filosofi i stedet. 4real? Eller prøver du bare å leve opp til brukernavnet ditt? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 4real? Eller prøver du bare å leve opp til brukernavnet ditt? 4real, egentlig litt leit. Men så sinnsykt lite å finne om det jeg skal skrive på nett, så må dra det meste ut av tynne lufta og argumentere for og mot de forskjellige teoriene i settingen de kan implementeres. Siste oppgaven blir den verste, for der måjeg selv spinne en teori som jeg teoretisk mener kan fungere bedre enn dagens modell. Noe jeg tror blir vansklig da det er ganske logisk den dag i dag, og nye modeller har en rekke krav som må oppfylles som bla. fagorganisasjoner aldri ville tillatt. Mulig også lovgivning mht. sertifiseringer. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Men det er i hvert fall der alle kurderne samler seg på dagtid. Du tar feil. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Du tar feil. du tar riktig Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Bare meg som synes synd på typ 60 år gamle lærervikarer som ligner på eksorsist-dama i "Poltergeist", og som er litt... gammeldags i undervisningen sin?Bare fordi hu surret med noen årstall (sa 1150 i stedet for 1050)og lignende så ble jo folk helt ville.. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Damn, skal skrive oppgave om organisasjonteori, men ender opp med å se på TED-talks og lese filosofi i stedet. Led meg gjennom to semestre med det. Organisasjonsteori er så latterlig kjipt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Helt sykt kjipt, vi har en feit bok som er printout med utvalgte kapitler fra 6 forskjellige bøker, med fin blanding av norsk og engelsk. Holder for det meste på med Mintzbergs modeller. Endret 17. oktober 2013 av multisync Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Du tar feil. Hvorfor våger du å påstå nettop dét? Jeg er vitne til dette, og jeg vet at det florerer av kurdere i det området. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Nei, det gjør det så absolutt ikke. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Du er gjennomført kjip, laks. Men ok, la oss ta en liten runde med påstander, hypoteseavvisning og hvorfor det er viktig å ikke formulere seg som en kirketjener etter litt for mye altervin. Du påstår at alle kurderene er på Økern. Den påstanden kan tilbakevises ved å finne én kurder som ikke er på Økern. Det er rimelig å anta at det finnes en kurder utenfor Økern (for eksempel i Kurdistan). Du tar feil. QED 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Lurer på hvordan kjøtt det er i denne lasagnen jeg kjøpte til middag. Hmmm... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Straks høstslagere på Hamar. Det her blir tidenes! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg påsto aldri at alle kurderne er der. Jeg skrev "alle", men det var ikke det jeg opprinnelig mente. Skulle heller ha skrevet at MANGE av dem er i det området. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Nå blir det ei flaske Nøgne Ø og The Wire. Gode greier. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg påsto aldri at alle kurderne er der. Jeg skrev "alle", men det var ikke det jeg opprinnelig mente. Skulle heller ha skrevet at MANGE av dem er i det området.Hvorfor skrev du da alle? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hvorfor skrev du da alle? Hva er ditt bevis lycan, for at ikke alle kurderene i verden, i går ettermiddag ikke samlet seg innenfor økerns landegrenser? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) . Endret 30. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Nå er det strengt tatt ikke jeg som skal stå for bevisene, for det var ikke jeg som lanserte påstanden. Endret 17. oktober 2013 av Lycantrophe Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Nå er det strengt tatt ikke jeg som skal stå for bevisene, for det var ikke jeg som lansert påstanden. *lanserte påstanden. Mente du vel? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Stemmer, snek seg inn en typo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg