multisync Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Så sinnsykt digg at folk på skolen her ikke gidder å gå rundt å utforske bygningsmassen. Sinnsykt mye folk sitter på bibloteket og i gangene og jobber. Mens jeg fant meg et grupperom helt for meg selv Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Så sinnsykt digg at folk på skolen her ikke gidder å gå rundt å utforske bygningsmassen. Sinnsykt mye folk sitter på bibloteket og i gangene og jobber. Mens jeg fant meg et grupperom helt for meg selv Skaff deg et lugubert reservert skilt å få det til å virke særdeles lite attraktivt, slike grupperom ryker alltid i eksamenstiden. Ja, og se opp for kurdere. Får de først snusen i et grupperom... så er det gjort. Da okkuperer de det med vannkokerene sine og da kan de holde ut 24/7 i en 3 ukers tid nonstop. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Jeg har funnet ut at jeg har en david beckham frisyre uten å gjøre noget Skaff deg hårbånd og ridejakke også... da tar du garrantert innersvingen på cake. Endret 17. oktober 2013 av Fasit Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Skaff deg hårbånd og ridejakke også... da tar du garrantert innersvingen på cake. Når han først har ridejakke kan han jo skaffe seg en ridepisk og, bare for å garantere at hun biter på. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Skaff deg et lugubert reservert skilt å få det til å virke særdeles lite attraktivt, slike grupperom ryker alltid i eksamenstiden. Ja, og se opp for kurdere. Får de først snusen i et grupperom... så er det gjort. Da okkuperer de det med vannkokerene sine og da kan de holde ut 24/7 i en 3 ukers tid nonstop. Vel, dette grupperommet er faktisk av de eldre som har en knapp som tenner et rødt lys på utsiden for å signalisere at det er opptatt Riktignok ligger alle grupperom ute for reservasjon på nett, og du skal egentlig være minst 3 stk. for å bruke grupperom. Har ikke så mange kurdere på skolen her at det gjør noe heller Det er for det meste koreanere som studerer nanoteknologi, men de holder seg til de sterile hvite rommene uansett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Ah... En spammer har lagt meg til på Skype. Lurer på hvor vedkommende har addressa mi fra. Edit: Jeg er nå en 13 år gammel jente. Lurer på hvor denne samtalen går Endret 17. oktober 2013 av L4r5 1 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Ah... En spammer har lagt meg til på Skype. Lurer på hvor vedkommende har addressa mi fra. Edit: Jeg er nå en 13 år gammel jente. Lurer på hvor denne samtalen går Stakkars jævel Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg forventer at du holder oss oppdatert. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Når han først har ridejakke kan han jo skaffe seg en ridepisk og, bare for å garantere at hun biter på. Ja, basert på det hun skriver. Så tror jeg man må være veldig bestemt med henne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg forventer at du holder oss oppdatert. Gadd ikke mer nå så jeg blokkerte. Sulikken ville bytte bilder da. Sendte meg en bit.ly-lenke jeg skulle trykke på. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Hordan bruker man egentlig mentorer? Er det ok, og bare grave etter kunnskap uten store spesifikke mål, eller er det mer hensiktsmessig å bruke de til å kritisere eget arbeid og idèer? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Skaff deg et lugubert reservert skilt å få det til å virke særdeles lite attraktivt, slike grupperom ryker alltid i eksamenstiden. Ja, og se opp for kurdere. Får de først snusen i et grupperom... så er det gjort. Da okkuperer de det med vannkokerene sine og da kan de holde ut 24/7 i en 3 ukers tid nonstop.Det skjedde faktisk hos oss. Et par kurdere som stikker inn og låser everytime. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Det skjedde faktisk hos oss. Et par kurdere som stikker inn og låser everytime. Fantastisk! Hvor er dette? Skal merke det på kartet mitt Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Er du kjent i Oslo? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Er du kjent i Oslo? Jeg kjenner til følgende steder: Oslo æss, telenorarena og ekeberg Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Søk deg opp i området rundt Økern. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Oslo æss Hoho, skikkelig underfundig, esse Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Søk deg opp i området rundt Økern. Åja. Det nærmeste jeg har vært økern, var da jeg kjøpte gitaren min i tåsenveien... norskmusikk elns kalte de seg. Grei gitar men den sprak i toppen etter et årstid, var vel min egen feil. Ettersom luftfuktigheten på hybelen var like varierende som mentaliteten til en hannkatt i mai. Endret 17. oktober 2013 av Fasit Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Men det er i hvert fall der alle kurderne samler seg på dagtid. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Damn, skal skrive oppgave om organisasjonteori, men ender opp med å se på TED-talks og lese filosofi i stedet. Endret 17. oktober 2013 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg