Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg har lenge latt meg fasinere av jenters oppførsel i facebookchatten. Man sender en casual melding, jenten leser den ... venter 23 min og svarer. Gutten sender ny melding etter 3 sek .. jenten ser meldingen og velger å høyne med å vente 27 min før hun svarer. Greit nok å ikke være desp, men dette ødelegges jo når de leser meldingen og gutten kan se dette. Det er en merkelig fenomen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lenge latt meg fasinere av jenters oppførsel i facebookchatten. Man sender en casual melding, jenten leser den ... venter 23 min og svarer. Gutten sender ny melding etter 3 sek .. jenten ser meldingen og velger å høyne med å vente 27 min før hun svarer. Greit nok å ikke være desp, men dette ødelegges jo når de leser meldingen og gutten kan se dette. Det er en merkelig fenomen.

Men du har altså ikke sett for deg muligheten for at hun kanskje ikke har noen interesse av å prate med deg?

Endret av Kammizez
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har lenge latt meg fasinere av jenters oppførsel i facebookchatten. Man sender en casual melding, jenten leser den ... venter 23 min og svarer. Gutten sender ny melding etter 3 sek .. jenten ser meldingen og velger å høyne med å vente 27 min før hun svarer. Greit nok å ikke være desp, men dette ødelegges jo når de leser meldingen og gutten kan se dette. Det er en merkelig fenomen.

Dette gjelder med nærmest alle jenter. Just get over it.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...