No Matter What You Say Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg har lenge latt meg fasinere av jenters oppførsel i facebookchatten. Man sender en casual melding, jenten leser den ... venter 23 min og svarer. Gutten sender ny melding etter 3 sek .. jenten ser meldingen og velger å høyne med å vente 27 min før hun svarer. Greit nok å ikke være desp, men dette ødelegges jo når de leser meldingen og gutten kan se dette. Det er en merkelig fenomen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Deeet husker jeg ikke.Da kan jeg dessverre ikke svare på ditt spørsmål. Endret 16. oktober 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) diskusjon dynbamisk Har sagt ifra til TSP. Ser ikke ut som det fungerer her heller. Edit: Fikset nå. Endret 16. oktober 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Jeg har lenge latt meg fasinere av jenters oppførsel i facebookchatten. Man sender en casual melding, jenten leser den ... venter 23 min og svarer. Gutten sender ny melding etter 3 sek .. jenten ser meldingen og velger å høyne med å vente 27 min før hun svarer. Greit nok å ikke være desp, men dette ødelegges jo når de leser meldingen og gutten kan se dette. Det er en merkelig fenomen. Men du har altså ikke sett for deg muligheten for at hun kanskje ikke har noen interesse av å prate med deg? Endret 16. oktober 2013 av Kammizez 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg har lenge latt meg fasinere av jenters oppførsel i facebookchatten. Man sender en casual melding, jenten leser den ... venter 23 min og svarer. Gutten sender ny melding etter 3 sek .. jenten ser meldingen og velger å høyne med å vente 27 min før hun svarer. Greit nok å ikke være desp, men dette ødelegges jo når de leser meldingen og gutten kan se dette. Det er en merkelig fenomen.Dette gjelder med nærmest alle jenter. Just get over it. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Dette gjelder med nærmest alle jenter. Just get over it. Wow. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg har generelt sovet mye i det siste. Så i senga mi. Digg. Eller? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Men du har altså ikke sett for deg muligheten for at hun kanskje ikke har noen interesse av å prate med deg? Haha, THATS not an option. Som oftest går det på det å ikke virke desperat(velger jeg og tro) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Mr. 16 år har full kontroll på alle verdens jenter. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Kunne vært verre, jeg får ikke svar en gang! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Mr. 16 år har full kontroll på alle verdens jenter. Bananlaks, ja. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Men du har altså ikke sett for deg muligheten for at hun kanskje ikke har noen interesse av å prate med deg? En sånn negativ holdning fører deg ingen steder! 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Digg. Eller? Jada. Og blitt mye flinkere på matlaging siste halvåret, lager så mye mat Laga digge fylte paprika i dag, dritgodt! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 En sånn negativ holdning fører deg ingen steder! Joda, jeg er akkurat der jeg vil være. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Jada. Og blitt mye flinkere på matlaging siste halvåret, lager så mye mat Laga digge fylte paprika i dag, dritgodt! Nam. Jeg har blitt flinkere jeg og. Lager burger fra bånn, latterlig digg Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Kunne vært verre, jeg får ikke svar en gang! Ser ikke bra ut her heller. Nå får jeg bare smilies uten tekst.... Kanskje hun ikke likte at jeg kalte henne en alkiss Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Jada. Og blitt mye flinkere på matlaging siste halvåret, lager så mye mat Laga digge fylte paprika i dag, dritgodt! nice nice, lagde fylte paprika selv for litt siden og det var diggggggggggggggg Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg lager fisk i panne med kikerter, stangselleri og blomkål med soyasaus. Tar nesten ikke noe tid å lage, nokså sundt og veldig godt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Kunne ikke blitt mere enig. Skulle ikke vært mulig bytte navn. Ser ikke vitsen med hvorfor det er sånn. Men Tsjuden vær et forbilde da.... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 folk burde egenltig ikke bytte navn på diskusjon.no, det blir så surr. samme med å bytte bilde Jaok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg