fargoth Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hvor fant du så denne pizzaen?Dypt inne i en av fellesfryserne her på studentblokken. Problemet er at folk fyller de få fryseanordningene til randen noe som fører til at det bare blir sirkulasjon i det øverste laget siden folk må rydde ut alt som er for å komme til bunns. Etterhvert som folk flytter ut uten å rydde ut innholdet etter seg etter endt semester, og nye flytter til, blir det til at ting blir liggende igjen uten at noen fjerner det. Ingen tør å kaste noe heller i frykt for at det skal tilhøre noen andre og jeg vet med sikkerhet at ingen av oss åtte som bor her har noe i nederste del av fryseren. Dette gir en garanti som tillsier at alt som konsumeres fra nederste halvdel ikke er yngre enn 12 måneder. Jeg tok en pizza derifra fordi jeg håpet den skulle ha lengst holdbarhetstid. Uemballert reinsdyrskav eller biffstrimler i en bærepose tar jeg ikke sjansen på.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Åja, er vel derfor jeg bare har catcha Daily Show helt sporadisk, da. Likevel, jeg mener i det minste at DS er sidestilt med Letterman. John har vanvittig kule medarbeidere, men det har Dave også. Og DL følger ikke den samme oppskriften hver eneste dag med å sitte bak pulten og intervjue en gjest. Pluss alle de rare konkurransene og sånt. Nei..Dave er og blir en klassiker. Endret 23. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 er jeg den eneste her med banner på signaturen min:p Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 You crazy kook! Med hva? Shell, babe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Du er helt klart den eneste, fordi det er regler mot det. Trenger ikke masse glorete bilder under hver post her. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Shell, babe.NICE! Shell har vært min source of... merchandise.. den siste uka. Døgnåpent<3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 bilde? bilde? tror dere ser syner... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Eg er kjendis! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry10813763 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Alle har godt av en dose Saxon. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 teite regler, alle forum kan man jo ha banner Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Vel, alle forum er ikke dette forumet, so get used to it, biatcchh. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Eg er sjeleglad for at me slippar masse svære stygge bilete under innlegget som drar oppmerksamheita vekk ifrå innlegget. Og glad me slippar desse bevegelege avatarene òg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Heldigvis må man være kraftig hemmet i toppetasjen for ville bruke bilder i signaturen sin, da det er en verre farsott enn svartedauden i sin storhetstid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg har surfet forumer der folk så det som livsrett å ha 640x480 pixel store anime-bilder i siggene sine. Kan tenke deg det var slit å browse en side for hver post med bittelitt tekst på toppen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg har surfet forumer der folk så det som livsrett å ha 640x480 pixel store anime-bilder i siggene sine. Kan tenke deg det var slit å browse en side for hver post med bittelitt tekst på toppen. Mhm, men heldigvis viser det seg så godt som alltid at slike idioter aldri har noe vettugt å si uansett. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Eg har adblock! Heldigvis er det ikkje nødvendig på diskusjon.no. Lenke til kommentar
binko Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hallo? Søte små? Har dere det fint? *poke i blindtarm* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg