Snurreleif Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Det er vel på vei til å bli "in" igjen. Husker det var en slik periode for noen år siden også. Kjære alle 14-16 år gamle småtøser: Nei, dere er verken lesbiske eller biseseksuelle bare fordi du klina med vennina di på dansegulvet i fylla. Er da man må smi jernet for å få trekanten man ønsker. Mmmmmm... smårips... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hva er en normal konsentrasjon av lesber?2-4 stk, med 2-3 karer med videokameraer, lys og mikrofoner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Mmmmmm... smårips... Smårips er bær det også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Mmmmmm... smårips...Var et håndballag på vestlandet for 12-13-åringer som lurte på om de kunne kalle laget for "smårips"... 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Det er vel på vei til å bli "in" igjen. Husker det var en slik periode for noen år siden også. Kjære alle 14-16 år gamle småtøser: Nei, dere er verken lesbiske eller biseseksuelle bare fordi du klina med vennina di på dansegulvet i fylla. Hva om de fingra hverandre på parkeringsplassen utenfor festlokalet mens en drøss med godt voksne karer sto og så på og heia dem fram? Det var for øvrig en interessant russefest. Og det så jævlig kaldt ut å ligge der på isen også. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) 2-4 stk, med 2-3 karer med videokameraer, lys og mikrofoner. ....ok du skal få for den. Smårips er bær det også. Helt klart! Endret 15. oktober 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Var et håndballag på vestlandet for 12-13-åringer som lurte på om de kunne kalle laget for "smårips"... I disse dager er vel "jailbait" mer passende? Eller er det mer for cheerleadere som pepsico? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hva om de fingra hverandre på parkeringsplassen utenfor festlokalet mens en drøss med godt voksne karer sto og så på og heia dem fram? Det var for øvrig en interessant russefest. Og det så jævlig kaldt ut å ligge der på isen også. Oppmerksomhetssyke. I disse dager er vel "jailbait" mer passende? Eller er det mer for cheerleadere som pepsico? Jailrips. Høøøøøøhøøø. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 I disse dager er vel "jailbait" mer passende? Eller er det mer for cheerleadere som pepsico?Nja, ikke på de jentene der iallefall. Kanskje om 1-2 år. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 VG har laget en sak med en video hvor en person blir skutt (på virkelig). Er det plutselig helt ok? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Videoen ligger på Youtube også, så ja. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Ca her inne. Ja, ingenting er som å dele bilder av glade herremenn. HappySir høres ikke like kult ut. Er du også lesbisk? Jøss, stakkars typen din når han får vite. Yeah, Big Horn! Nei, jeg er 99% hetero ass. Edit: nvm... Endret 15. oktober 2013 av Nudelpus Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hva kalles det hvis man liker døde guttebarn? Nekropedohomofil? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 1% lesbisk innebærer vel nettopp det å kline med venninna si på dansegulvet mens man er full. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Nei, jeg er 99% hetero ass. Mer hetero enn meg. Uten at det er noe nytt … Hva kalles det hvis man liker døde guttebarn? Nekropedohomofil? Necrosodomic Proctólogo. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Innebærer mer. men skal ikke si det! Er du bifil, Smurfen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 En smule. Jeg tenner seksuelt på damer og sensuelt på menn, om det gir deg noen mening. Så vidt jeg husker diskuterte vi akkurat det her inne for 3 - 4 år siden, sist jeg nevnte det. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Jeg kan bli litt kåt av å se på en naken jentekropp. Men kunne aldri vært i forhold med ei jente. Nå, er jeg 99% heterofil eller 50% heterofil? (hva er forskjellen på seksuell og sensuell?) Endret 15. oktober 2013 av Nudelpus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg