colasolo Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) tett før jeg må si noe på "gla - og jeg må fortelle om faenskapet til alle" Full endring -DATASMURF IS IN THA HOUSE Endret 23. mars 2008 av Ali G Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Helt normalt : ) sånn er de hele tia!Kjenner til det ja, men denne har sikkert ligget i år.. Jeg kom forøvrig rundt halveis før jeg måtte gi stopp, måtte ty til brødmat isteden. Edit: Prøvd å lese datostemplingen eller ?Pizzaen lå uemballert.. (Plasten hang på men den var ikke datostemplet.) Hvor fant du så denne pizzaen? Lenke til kommentar
colasolo Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hvor fant du så denne pizzaen? du slår meg i frenetisk interesse................. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 .......................................................gi......deg.....med....alle....punk umene.....a......plz... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg mener det var skammelig av NRK å fjerne Late Show with David Letterman. Så på han fast hver dag i flere år, og så bare *poff* borte. Er ikke det samme å laste ned torrents liksom. Vel...gått litt ut på dato fyren. Bedre erstattning med daily show Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ingen her som kan tenke seg å gjøre en liten foto redigerings jobb? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 ARRIBA BONANZA. Heia Demille! Heia alle resten. Røsk meg i fletta, jeg har vært iført boxer i hele dag. Analysis, this has been a great day. Hvordan har deres dager vært? Lenke til kommentar
colasolo Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg mener det var skammelig av NRK å fjerne Late Show with David Letterman. Så på han fast hver dag i flere år, og så bare *poff* borte. Er ikke det samme å laste ned torrents liksom. Vel...gått litt ut på dato fyren. Bedre ersta ttning med daily show vel- hent gørra ut og se deg i speilet : ) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 ARRIBA BONANZA. Heia Demille! Heia alle resten. Røsk meg i fletta, jeg har vært iført boxer i hele dag. Analysis, this has been a great day. Bruker du aldri boxer ellers? Lenke til kommentar
colasolo Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 sikkert lekkert kledd i fjær - er sesong nå...... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) ARRIBA BONANZA. Heia Demille! Heia alle resten. Røsk meg i fletta, jeg har vært iført boxer i hele dag. Analysis, this has been a great day. Hvordan har deres dager vært? Hei puz. Jeg er sliiiten, jobb i hele dag =O ARRIBA BONANZA. Heia Demille! Heia alle resten. Røsk meg i fletta, jeg har vært iført boxer i hele dag. Analysis, this has been a great day. Bruker du aldri boxer ellers? Han pleier å gå naken. Endret 23. mars 2008 av Demille Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ja. Krabbesesong er det i alle fall ikke. Lenke til kommentar
colasolo Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ser for meg at "boxer" er det beste! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) b-real, det tok hvertfall 2 år før Daily Show kom på NRK3, og det er bare en gang i uka ellerno. Letterman er talkshow-kongen no matter what. Digger den tørre humoren og all selvironien og rare intervjuene hans. Endret 23. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Bruker du aldri boxer ellers?No. Hei puz. Jeg er sliiiten, jobb i hele dag =O You crazy kook! Med hva? Han pleier å gå naken.YEIS! Lenke til kommentar
colasolo Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 b-real, det tok hvertfall 2 år før Daily Show kom på NRK3, og det er bare en gang i uka ellerno. Tipper at å telle ikke er B-real sin store egenskap! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Viss du skriver NRK3, så ser siste delen ut som eit hjarte. Tilfeldigheit? Neppe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det kan også se ut som baller. Tilfeldighet? Neppe. Lenke til kommentar
colasolo Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Viss du skriver NRK3, så ser siste delen ut som eit hjarte. Tilfeldigheit? Neppe. Navnet til NRK 3 ble lansa lenge før vi bynte å spekulere........ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 b-real, det tok hvertfall 2 år før Daily Show kom på NRK3, og det er bare en gang i uka ellerno. Tipper at å telle ikke er B-real sin store egenskap! en gang i uka? det fordeles på nrk1 nrk2 og nrk3.. og det går 4 ganger i uka akkurat som i statene. telle? me? Faen tar du opp det for? oO Det kan også se ut som baller. Tilfeldighet? Neppe.I lolllllod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg