Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fan, lenge siden jeg har dratt frem de! Albumet er jo suverent

 

Den er helt topp. For et jævlig kult sound, og det hele er toppet av en sinnsykt kul vokal. Kremskive!

 

Hørt splitten med Ohmwar? Tøffe saker. En Black Flag cover og en instrumental låt. Den instrumentale låta kunne fint vært på soundtracket til en 60-talls bikerfilm.

 

Lenke til kommentar

 

Den er helt topp. For et jævlig kult sound, og det hele er toppet av en sinnsykt kul vokal. Kremskive!

 

Hørt splitten med Ohmwar? Tøffe saker. En Black Flag cover og en instrumental låt. Den instrumentale låta kunne fint vært på soundtracket til en 60-talls bikerfilm.

 

Oisann, ikke fått med meg den spliten der. Rimelig kul ja! Følger ikke like mye med på alt av metal som blir gitt ut lenger, blitt mye annen musikk i det siste. Regner med lysten kommer tilbake snart.

Lenke til kommentar

Oisann, ikke fått med meg den spliten der. Rimelig kul ja! Følger ikke like mye med på alt av metal som blir gitt ut lenger, blitt mye annen musikk i det siste. Regner med lysten kommer tilbake snart.

 

Sjekk ut den godbiten HER, så får du nok lysten tilbake med en gang.

Endret av Sexy Mann29
Lenke til kommentar

Ikke spesielt orginalt, men gjør ingenting. Låter som en mer punka Electric Wizard, og som en mørkere og mer dooma Satan's Satyrs, i tillegg til ekstremt kul lyrikk og fett cover. Lovende saker.

 

 

 

Fyfaen så ekkel du er.

 


Jeg håper den ikke var myntet på meg. Da blir jeg lei meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...