Datasmurf Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Er ikke så interessant at hu kjenner meg nei! >: ( Du er ikke like myteomspunnet? Men klart det er interessant og spanande at hu kjenner deg også. Har drevet med forskning de siste ukene. Har funnet ut at ALLE som sier Tigerstaden om Oslo (uironisk vel å merke) er fra en radius på minimum 40km utenfor ring 3. Dette er faktisk helt sant og kan brukes av dere i evt. bachelor-oppgaver om det er ønskelig. Hva med de av oss som sier Kristiania? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Har drevet med forskning de siste ukene. Har funnet ut at ALLE som sier Tigerstaden om Oslo (uironisk vel å merke) er fra en radius på minimum 40km utenfor ring 3. Dette er faktisk helt sant og kan brukes av dere i evt. bachelor-oppgaver om det er ønskelig. Skal vi bruke nettlinken til profilen din som kilde da, eller? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Skal vi bruke nettlinken til profilen din som kilde da, eller? Mchansern (2013). "Forskning basert på bygdejævler [sic] og fenomenet Tigerstaden." Hentet fra: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073&p=21025204 Lesedato 14.okt 2013. Endret 14. oktober 2013 av Mchansern Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Ooh, kjenner du Cognomen? Indeed. Ble kjent med han på fest, da jeg var 17-18. Satt og dro punchlines på hverandre, når vi var på samme fester. Kul fyr. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Takket være Lycan har jeg nå ny laptop og kan skrive her igjen. Litt retro feeling, skolepcdesign ala 1998. 3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Skulle være youtube-video av "Fuck her gently", men nå vet jeg ikke hvordan man legger ut videoer etter at forumet ble oppdatert Newb. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hvem er Cognomen? Sagnomsust Hitter-væring that happens to be my best-friend. ..lizm. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hva skal man med Fuck her Gently, når JoJo finnes? Spilles minst en gang hver dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Indeed. Ble kjent med han på fest, da jeg var 17-18. Satt og dro punchlines på hverandre, når vi var på samme fester. Kul fyr. Ikke verst. Ja, han er kul. På høyde med NiXx. Fornøyd nå? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Ikke verst. Ja, han er kul. Nesten på høyde med NiXx. Fornøyd nå? Nå så. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Skulle være youtube-video av "Fuck her gently", men nå vet jeg ikke hvordan man legger ut videoer etter at forumet ble oppdatert Legg inn media-tags imellom linken så skal det fungere. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hørte at folk snakka om meg. Hei. Indeed. Ble kjent med han på fest, da jeg var 17-18. Satt og dro punchlines på hverandre, når vi var på samme fester. Kul fyr. Hei.. Kakemon? Sagnomsust Hitter-væring that happens to be my best-friend...lizm. Sagnomsust, du lizm. (Sier kidsa fortsatt "lizm"?) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hørte at folk snakka om meg. Hei. Hei.. Kakemon? Sagnomsust, du lizm. (Sier kidsa fortsatt "lizm"?) Jeg sier det og jeg er kid lizm så ja da gjør vi det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Vi eldre kids sier lizm? Bor du fortsatt ute i øyriket, eller har du flytta mot mer sentrale strøk? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Vi eldre kids sier lizm? Bor du fortsatt ute i øyriket, eller har du flytta mot mer sentrale strøk? Har ikke bodd i øyriket på en stund. Men roter meg fram og tilbake i sentrale strøk. For øyeblikket er jeg midt i mellom øyriket og sentrale strøk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hva vil det si? Gjølme? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Vi eldre kids sier lizm? Bor du fortsatt ute i øyriket, eller har du flytta mot mer sentrale strøk? Eldre kids? Ung og viril jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Leif Ove? Eldre kids?Ung og viril jeg. Ja, det er jeg også, men vi er ikke unge kids som ikke kan noe, lzm. Vi har erfaring. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hva vil det si? Gjølme? Orkanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg