Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke på Tinder, men lignende apps som Zoosk, PoF, Badoo, Skout osv. Det virker som om de fleste over 24 år som bruker slike saker i Trøndelag er kvinnfolk på mellom 33 og 50 år som får meg til å vyrke tynn og som gjerne har et par-tre unger, noen hunder, en liten skokk med katter og som har en forkjærlighet for bamser, animerte gifs med stjerner og faenskap som man fant på piczo-sider for 10-15 år siden. Og med en forkjærlighet for å skrive dialekt og en bastardisert versjon av l33t-speak og prøver å innbille seg selv og andre at de egentlig er 20 år.


Heller trønder og speisa enn kjedelig østlending.

"Gammel kyst-regle"

Det er noe annet med folk fra uti havgapet, vet du. Mens folk fra indre Trøndelag er litt (svært) merkelige (speisa).

Lenke til kommentar

Ikke på Tinder, men lignende apps som Zoosk, PoF, Badoo, Skout osv. Det virker som om de fleste over 24 år som bruker slike saker i Trøndelag er kvinnfolk på mellom 33 og 50 år som får meg til å vyrke tynn og som gjerne har et par-tre unger, noen hunder, en liten skokk med katter og som har en forkjærlighet for bamser, animerte gifs med stjerner og faenskap som man fant på piczo-sider for 10-15 år siden. Og med en forkjærlighet for å skrive dialekt og en bastardisert versjon av l33t-speak og prøver å innbille seg selv og andre at de egentlig er 20 år.

wtflol

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg har mange, men det liker jeg. Jeg liker å holde meg oppdatert på hva folk driver med. Men jeg har slutta å sende ut forespørsler. Det er slitsomt og kaster bort tiden min.

Lenke til kommentar

Jeg har 20 venner på facebook. Tror ikke sjansen er så stor for at jeg finner kjærligheten. sukk.

 

 

20 venner? Hvordan klarer du det?

Jeg har vel 350, og det er mer enn nok. Sletter folk sånn av og til hvis jeg ser en post på timelinen og innser at jeg aldri ville sagt hei til denne personen hvis jeg random traff dem på dagtid i byen.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

20, mao veldig få(overdreiv). Sletta min gamle face der jeg hadde 700 venner, 100 likes på hvert profilbilde og 500 taggede bilder av meg selv. Ble bare så sykt lei av eksponeringa, alt virka så overfladisk, og facebook kan ikke lenger kalles facebook, men stalkerbook. Så nå holder jeg meg til nærmeste og de jeg synes er kule.

Lenke til kommentar

20, mao veldig få(overdreiv). Sletta min gamle face der jeg hadde 700 venner, 100 likes på hvert profilbilde og 500 taggede bilder av meg selv. Ble bare så sykt lei av eksponeringa, alt virka så overfladisk, og facebook kan ikke lenger kalles facebook, men stalkerbook. Så nå holder jeg meg til nærmeste og de jeg synes er kule.

Word.

 

Nå har jeg bekjente og folk jeg blir kjent med på fest, jeg kunne tenkt meg til å ha videre kontakt med. I tillegg til nære venner, og noe familie. Om noen adder meg fra en fest eller noe, som jeg ikke har noen interesse av, så godtar jeg dem ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...