Bruker-33331 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Link? Endret 14. oktober 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 http://www.tinder.com/ "A whole new experience coming in October." Er nok bare jeg som har misforstått/oversett noe. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Tror de bare ikke har oppdatert nettsiden. Den kom i Oktober i fjor tror jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Tror det bare er at Sjur tiltrekker seg rare folk. Av de kanskje hundre jeg har sett på tinder, er det veldig få tilfeller som Sjur nevner. Så har det sannsynligvis noe med sted og alder å gjøre også. Du må huske at jeg bor i Trøndelag. Her er det mange speisa folk. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Så har det sannsynligvis noe med sted og alder å gjøre også. Du må huske at jeg bor i Trøndelag. Her er det mange speisa folk. Mulig det, men jeg tviler på at alle av dem er såpass. Gitt noen av dem et "like" enda? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Heller trønder og speisa enn kjedelig østlending."Gammel kyst-regle" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Ikke på Tinder, men lignende apps som Zoosk, PoF, Badoo, Skout osv. Det virker som om de fleste over 24 år som bruker slike saker i Trøndelag er kvinnfolk på mellom 33 og 50 år som får meg til å vyrke tynn og som gjerne har et par-tre unger, noen hunder, en liten skokk med katter og som har en forkjærlighet for bamser, animerte gifs med stjerner og faenskap som man fant på piczo-sider for 10-15 år siden. Og med en forkjærlighet for å skrive dialekt og en bastardisert versjon av l33t-speak og prøver å innbille seg selv og andre at de egentlig er 20 år. Heller trønder og speisa enn kjedelig østlending."Gammel kyst-regle" Det er noe annet med folk fra uti havgapet, vet du. Mens folk fra indre Trøndelag er litt (svært) merkelige (speisa). Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Genialt ! Nei, pell deg ned til her. Så kan du teame med Slimda, slik at du får en wingman. Endret 14. oktober 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Ikke på Tinder, men lignende apps som Zoosk, PoF, Badoo, Skout osv. Det virker som om de fleste over 24 år som bruker slike saker i Trøndelag er kvinnfolk på mellom 33 og 50 år som får meg til å vyrke tynn og som gjerne har et par-tre unger, noen hunder, en liten skokk med katter og som har en forkjærlighet for bamser, animerte gifs med stjerner og faenskap som man fant på piczo-sider for 10-15 år siden. Og med en forkjærlighet for å skrive dialekt og en bastardisert versjon av l33t-speak og prøver å innbille seg selv og andre at de egentlig er 20 år. wtflol 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Nei, pell deg ned til her. Så kan du teame med Slimda, slik at du får en wingman.Du tror kanskje ikke at jeg har lyst på dame selv først? 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Du tror kanskje ikke at jeg har lyst på dame selv først? Finn et par-tre stykk og gi Sjur hun du ikke liker. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har 20 venner på facebook. Tror ikke sjansen er så stor for at jeg finner kjærligheten. sukk. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Bedre med 20, enn flere hundretalls du såvidt kjenner. Sletta 700 for en stund tilbake, har ikke i nærheten av like mange som jeg hadde før. Men nå godtar jeg ikke alle som adder meg heller. Og blitt flinkere til å slette folk jeg ikke har noen interesse av å lese oppdateringer til. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Flott at dere tok opp dette. Fyker av gårde og sletter nå. Har 400 foreløpig 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har mange, men det liker jeg. Jeg liker å holde meg oppdatert på hva folk driver med. Men jeg har slutta å sende ut forespørsler. Det er slitsomt og kaster bort tiden min. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Jeg har 20 venner på facebook. Tror ikke sjansen er så stor for at jeg finner kjærligheten. sukk. 20 venner? Hvordan klarer du det? Jeg har vel 350, og det er mer enn nok. Sletter folk sånn av og til hvis jeg ser en post på timelinen og innser at jeg aldri ville sagt hei til denne personen hvis jeg random traff dem på dagtid i byen. Endret 14. oktober 2013 av multisync Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 20, mao veldig få(overdreiv). Sletta min gamle face der jeg hadde 700 venner, 100 likes på hvert profilbilde og 500 taggede bilder av meg selv. Ble bare så sykt lei av eksponeringa, alt virka så overfladisk, og facebook kan ikke lenger kalles facebook, men stalkerbook. Så nå holder jeg meg til nærmeste og de jeg synes er kule. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 20, mao veldig få(overdreiv). Sletta min gamle face der jeg hadde 700 venner, 100 likes på hvert profilbilde og 500 taggede bilder av meg selv. Ble bare så sykt lei av eksponeringa, alt virka så overfladisk, og facebook kan ikke lenger kalles facebook, men stalkerbook. Så nå holder jeg meg til nærmeste og de jeg synes er kule. Word. Nå har jeg bekjente og folk jeg blir kjent med på fest, jeg kunne tenkt meg til å ha videre kontakt med. I tillegg til nære venner, og noe familie. Om noen adder meg fra en fest eller noe, som jeg ikke har noen interesse av, så godtar jeg dem ikke. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg