Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ha-ha, nei. Det var vel mer folkene jeg endte opp med å treffe, som var så langt fra folk jeg er interessert i som man kan komme. Veganere, hesteelskere og folk som mener litteratur er det tåpeligste som eksisterer.

 

Veganere er jo tøffe de?

Folk som står for det de mener.

 

Så lenge de faktisk.. står for det, krever jo en stahet/viljestyrke av en annen verden med mindre de er "født veganere".

 

Hesteelskere er dog hvor jeg trekker grensa, makan til kjærlighet for forferdelig store mannevonde dyr!

Lenke til kommentar

De er greie nok, men ikke når de prøver å tvinge andre over til sin vei, eller hetser folk som spiser hva enn de føler for.

Ser den, men det er vel litt sånt med alt?

 

HVAD?! LIKER DE EI SAMME MUSIKK SOM MEG?!

BRENN!

*insert obligatorisk hest er best på brødskiva-joke*

Unngikk den bevisst desverre.

Terget naboen såpass ofte med den i barneskolen at den har mista litt av sjarmen.

Lenke til kommentar

Eller ikke. Mange interessante grupper å jabbe i, samt at det sannsynligvis er den beste måten å spre det jeg skriver på. Og som lokalavis er det jo nesten oppfordret til å bruke Facebook for å finne kuriosa og små saker å skrive om. For ikke å snakke om ting som skjer, som loppemarked og sære danseband som spiller opp til plattfæst.


 

Det kalles "å vokse opp" :p


Hysj på deg. :p

Lenke til kommentar

Veganere er jo tøffe de?

Folk som står for det de mener.

 

Så lenge de faktisk.. står for det, krever jo en stahet/viljestyrke av en annen verden med mindre de er "født veganere".

 

Hesteelskere er dog hvor jeg trekker grensa, makan til kjærlighet for forferdelig store mannevonde dyr!

Tror det bare er at Sjur tiltrekker seg rare folk. Av de kanskje hundre jeg har sett på tinder, er det veldig få tilfeller som Sjur nevner.

Banan, brukte du ikke den for å finne daten din her om dagen?

Det gjorde jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...