Bruker-33331 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Høres ut som noe for desperate folk. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Noe sånt, men det er flott for dem det fungerer for. Min erfaring med dating-apps er utelukkende negativ. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Overraskende. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Noe sånt, men det er flott for dem det fungerer for. Min erfaring med dating-apps er utelukkende negativ. Det er ikke cross-dressinga og alkoholisme-light som ødelegger litt da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Det er ikke cross-dressinga og alkoholisme-light som ødelegger litt da? Ha-ha, nei. Det var vel mer folkene jeg endte opp med å treffe, som var så langt fra folk jeg er interessert i som man kan komme. Veganere, hesteelskere og folk som mener litteratur er det tåpeligste som eksisterer. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Ha-ha, nei. Det var vel mer folkene jeg endte opp med å treffe, som var så langt fra folk jeg er interessert i som man kan komme. Veganere, hesteelskere og folk som mener litteratur er det tåpeligste som eksisterer. Veganere er jo tøffe de? Folk som står for det de mener. Så lenge de faktisk.. står for det, krever jo en stahet/viljestyrke av en annen verden med mindre de er "født veganere". Hesteelskere er dog hvor jeg trekker grensa, makan til kjærlighet for forferdelig store mannevonde dyr! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 *insert obligatorisk hest er best på brødskiva-joke* 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 De er greie nok, men ikke når de prøver å tvinge andre over til sin vei, eller hetser folk som spiser hva enn de føler for. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hvis kjøtt blir ulovelig å spise så begynner jeg å spise veganere istedet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 *insert obligatorisk hest er best på brødskiva-joke* Sist jeg dro den, "mista" jeg 20 Facebook-venner. Vil tørre og påstå at det ikke var noe stort tap. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 De er greie nok, men ikke når de prøver å tvinge andre over til sin vei, eller hetser folk som spiser hva enn de føler for. Ser den, men det er vel litt sånt med alt? HVAD?! LIKER DE EI SAMME MUSIKK SOM MEG?! BRENN! *insert obligatorisk hest er best på brødskiva-joke* Unngikk den bevisst desverre. Terget naboen såpass ofte med den i barneskolen at den har mista litt av sjarmen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har nesten gitt opp å være musikk-elitist. Mister "venner" på det også. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Drit i hele fjasbook. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har nesten gitt opp å være musikk-elitist. Mister "venner" på det også. Det kalles "å vokse opp" 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Eller ikke. Mange interessante grupper å jabbe i, samt at det sannsynligvis er den beste måten å spre det jeg skriver på. Og som lokalavis er det jo nesten oppfordret til å bruke Facebook for å finne kuriosa og små saker å skrive om. For ikke å snakke om ting som skjer, som loppemarked og sære danseband som spiller opp til plattfæst. Det kalles "å vokse opp" Hysj på deg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Veganere er jo tøffe de? Folk som står for det de mener. Så lenge de faktisk.. står for det, krever jo en stahet/viljestyrke av en annen verden med mindre de er "født veganere". Hesteelskere er dog hvor jeg trekker grensa, makan til kjærlighet for forferdelig store mannevonde dyr! Tror det bare er at Sjur tiltrekker seg rare folk. Av de kanskje hundre jeg har sett på tinder, er det veldig få tilfeller som Sjur nevner. Banan, brukte du ikke den for å finne daten din her om dagen? Det gjorde jeg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Er Tinder i beta eller noe siden dere bruker det? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Er Tinder i beta eller noe siden dere bruker det? Det har vært ute veldig lenge. Hva snakker du om? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Når jeg sjekka den linken som ble posta her for noen dager siden så det ut som om det ikke var i gang enda. Men nvm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg