Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Fullførte forresten den The Door to Summer. Smart liten bok. :)

Har fått helt dilla på han forfatteren. Nå leser jeg "Have spacesuit, will travel". Den er helt tydelig ment for et litt yngre publikum, men ikke så ille likevel. Foreløpig favoritt er "The moon is a harsh mistress".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg skal begynne på "Munnspill under åpen himmel" i kveld, og så satser jeg på "Spinn, mitt hjul" i løpet av uka. Husker jeg likte "Å skyte en teddybjørn" så godt, så da jeg plukka med meg de to overnevnte selvbiografiske bøkene tidligere i år, var meningen å lese dem med en gang, men kom aldri så langt, siden jeg var inne i en periode hvor jeg løste djevelsk mange kryssord og løste tre av kryssordene i Magasinet på én dag (Rolf Hansen kan for øvrig brenne vel og lenge når han en gang forlater denne klode).

Lenke til kommentar

Jeg har problemer med å forestille meg hvordan det skulle fungere.

Kan bistå med undervisning om ønskelig... :p

Har fått helt dilla på han forfatteren. Nå leser jeg "Have spacesuit, will travel". Den er helt tydelig ment for et litt yngre publikum, men ikke så ille likevel. Foreløpig favoritt er "The moon is a harsh mistress".

Har lasta ned hele bibliografien hans, og lagt den inn på mobilens Kindle-app. Har definitivt noe å lese på fremover. ;)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...