Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se på TV3 og trekk tilbake den kommentaren.

"[...] en romantisk virvelvind av ekstremsport, krydder, ildere og salsadans."

Det kan ikke være ille. Uansett, jeg har ikke TV3, men den filmen skal jeg jaggu meg få sett en eller annen gang.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
"[...] en romantisk virvelvind av ekstremsport, krydder, ildere og salsadans."

Det kan ikke være ille. Uansett, jeg har ikke TV3, men den filmen skal jeg jaggu meg få sett en eller annen gang.

Om en kan enten se eller høre. Jo.

Ok, det er en morsom person der, med en bi-rolle. Komedie med tanke på repitisjon av latterlige scener.

Jennifer Aniston er også med på å bidra positivt.

"janern21: norske undommer TROR dem vet mye. vent til du blir 23 som meg, da tror jeg du kjønner. takk til deg."

Hva er greia med den?

*gomle i seg påskegg-godis* - Herregud, hvordan skriver man det. Skarstad?

En som ikke liker ungdommer uten livserfaring :wee:

Kan se om jeg finner tråden, bare å søke under politikkdelen et sted.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
tv er ikke verdt å ha egentlig...altså tv som media..går bare drit på tv uansett..

NRK3 viser faktisk farlig mye bra.

Ekstremsport, House M.D., The Wire, Sopranos, Psych, 30 Rock, Curb Your Enthusiasm, Battlestar Galactica og stadig vekk høykvalitets spillefilmer.

Lenke til kommentar
Viasat 4 er den dessidert beste underholdningskanalen da ! 4 episoder simpsons hver dag :cool:

Vel - noen av oss har investert i Canal+..... mye bra der, men de har den satans fotballen..................................... gjesp!

Endret av Ali G
Lenke til kommentar
Jeg mener det var skammelig av NRK å fjerne Late Show with David Letterman. Så på han fast hver dag i flere år, og så bare *poff* borte. Er ikke det samme å laste ned torrents liksom.

Blei jo bedre at NRK erstattet Letterman med "ikveld" med Christian Strand..:p hehe.. erremulig..

Lenke til kommentar
Helt normalt : ) sånn er de hele tia!
Kjenner til det ja, men denne har sikkert ligget i år.. Jeg kom forøvrig rundt halveis før jeg måtte gi stopp, måtte ty til brødmat isteden.

Edit:

Prøvd å lese datostemplingen eller ?
Pizzaen lå uemballert.. (Plasten hang på men den var ikke datostemplet.) Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...