Anvlaibar Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 høre på jentepunk drikke ørl Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Det er egentlig sykt kult. Jeg hadde blit glad hvis noen hadde lagd en fanklubb av meg. Haha. Jeg drikker ikke ofte nok eller mye nok til at jeg har gjort noe særlig flaut i fylla. Sistnevnte på grunn av at jeg stort sett bare sovner av om det blir for mye. Fordelen med det er jo at jeg tvinges til å stoppe på det nivået hvor man bare er god og brisen og i godt humør (i rett lag) og ikke blir så full at man gjør dumme ting og/eller ikke husker noe dagen derpå. I see. Chill type du er da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Mer kjent enn jeg liker å være. Blir jo faktisk gjenkjent på gata og på konserter / utesteder av folk jeg ikke aner hvem er, både i Trondhjem, Oslo og Stavanger. Ja, en ironisk en på Facebook og har tidligere hatt opptil flere fanklubber rundt om i det ganske land. Fra Bodø i nord til Drammen i sør. Ekstremt forstyrrende og skremmende. Hvorfor i all faens verden skal folk være så interessert i meg at de danner fanklubber? Hvor kan jeg melde meg inn i den nord norske fanklubben? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hvor kan jeg melde meg inn i den nord norske fanklubben? Samme her. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Det er egentlig sykt kult. Jeg hadde blit glad hvis noen hadde lagd en fanklubb av meg. Haha. I see. Chill type du er da. Ja, sosialt sett er jeg nordpolen. Sydpolen har i det minste pingviner. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Det er egentlig sykt kult. Jeg hadde blit glad hvis noen hadde lagd en fanklubb av meg. Haha.Mener du at du ikke får nok oppmerksomhet her på forumet? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Alt det der er jo subjektivt. Alltid så morsomt å se når noen prøver å fortelle andre hva de skal mene og ikke. Lurer på om du er istand til å være like arrogant irl, tviler. Jeg håper du ser ironien i innlegget ditt. :-------) 6 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Hvor kan jeg melde meg inn i den nord norske fanklubben? Samme her. Vel, det var to faktisk. Først oppretta av en gjeng jeg spilte WoW med fra Tromsø og Bodø, så lå den heldigvis brakk i flere år, før noen nordfra i DNFK oppretta en ny en for noen år siden. Dere får søke i tråden. Mener du at du ikke får nok oppmerksomhet her på forumet? Jeg mener jeg får for mye. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Jeg håper du ser ironien i innlegget ditt. :-------) I do. Men har heldigvis selvironi 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Jeg savner Britishface. Han var alltid så hyggelig og greit, skapte alltid god stemning. Underholdningen var på topp når han var her. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Hva er dette, en begravelse ? Snakk om ost på brødskiver, random drugheads forumbrukere som blir sett på som helter. Og rett og slett intern humor hele veien. Jeg blir så sliten av og lese denne tråden noen ganger No hate liksom. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Hei Lyc, hvordan var den der snill gutt-teorien din igjen? 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 random drugheads forumbrukere som blir sett på som helter. Av seg selv ja. De plussene du ser på innleggene, er bare de som plusser hverandre. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Av seg selv ja. De plussene du ser på innleggene, er bare de som plusser hverandre. Innlegg blir plusset av andre forumbrukere - for real?! Det vi trenger er mindre circlejerk og mer utskjelling av meg f.eks. du er teit. 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Innlegg blir plusset av andre forumbrukere - for real?! lol 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Det vi trenger er mindre circlejerk og mer utskjelling av meg f.eks. Jeg elsker deg, bli min. 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Dedikert til alle i denne tråden: http://www.youtube.com/watch?v=4z50p2v5Of0&feature=youtu.be :-* 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 PCen har stått på så lenge at den lagger.... burde jeg restarte den?! 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 lurer på om det er noen som faktisk sharer efukt videoer til facebook 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg