Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe sånt.

 

Går fra 00:00 1. desember til 23:59 24. desember. MEN …

Jeg pauser den når jeg drar på jobb / forlater rommet (evt. huset, går mye for det samme. Jeg mygler stort sett på rommet mitt med musikk, bøker, kryssord og PC), men jeg hører videre på den på mobilen, og setter den på på jobb når jeg er der, og scrobbler fra jobb-PC-en og mobilen. Jeg prøver å høre på den så mye som mulig. Jeg synes den jingelen er så bra. Jeg blir aldri lei av å høre på den om og om og om igjen.

 

 

e:

Lycan (jeg tenker Lycos hver gang jeg ser nicket ditt, no hard feelings?), nå har jeg jo sluttet å poste om at jeg har skrevet Vær-Sjur i det minste, da, eller mener du generelle poster fra min side i timene etter at jeg har skrevet en Vær-Sjur?

Er generelt imponert over folk som klarer å høyre på musikk mens dei fokuserer på noko. Skal eg gjere lekser eller lese, blir det berre fokus på musikken.

Lenke til kommentar

Enkel aritmetikk. Hver gang Slimda, BananLaks, TMB, ElvisTCB eller Gypsy poster går kvaliten ned (med 1). Hver gang jeg, McHansern, Eple, Skogslik, Britface eller Vowels poster går kvaliteten opp. Hver gang Cakenommy babler om sexlivet sitt: -1. Hver gang noen begynner å gi henne oppmerksomhet for det: -2.Så kommer det vanskelige. Hver gang Datasmurf poster forandrer kvaliteten seg etter følgende funksjon:Dersom det er mindre enn 6 timer siden sist vær-sjur: -1Dersom det er om hva han spiste til middag: -1Ellers vil Datasmurfs poster alltid trekke i retningen av den øvrige kvaliteten på ethvert tidspunkt. Altså dersom vi allerede har positiv kvalitet vil den øke, og motsatt hvis negativ.Alle andre poster er støy.

Alt det der er jo subjektivt.

 

Alltid så morsomt å se når noen prøver å fortelle andre hva de skal mene og ikke.

 

Lurer på om du er istand til å være like arrogant irl, tviler.

Endret av Cakenommy
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...