Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje broren din er med i den der delen av HV som faktisk er seriøse og som trener regelmessig og derfor får bra utstyr?

Det er mulig. Han får iallefall betalt for å bli med ut på øvelser og sånt. Har ikke snøring hvordan dette systemet fungerer.

Jeg vil bli smart!

Lykke til. Smart er ikke noe man blir, men noe man er født som. Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Det er mulig. Han får iallefall betalt for å bli med ut på øvelser og sånt. Har ikke snøring hvordan dette systemet fungerer.

Lykke til. Smart er ikke noe man blir, men noe man er født som.

Ikke ta motivasjonen før jeg har fått den da! :/

 

 

Jeg blir gjerne med. Har lenge ønsket å bli smart. Lagde til og med en tråd om det. Team Nudelpus, ok?

You the boss?!

Lenke til kommentar

Ikke ta motivasjonen før jeg har fått den da! :/

Er ikke noe du kan motivere deg for. Ellers så kan jo du alltids sjekke Dokumentar-tråden min, massevis av lærerike videoer der.

Han starter sangen 1 Desember, og så spiller den non stop på anlegget hans til 24 desember ellerno.
Lenke til kommentar

Våpenet ble innført i det norske forsvaret i slutten på 60-tallet. Våpenet ble nesten 50 år før det ble skiftet ut.

 

Så som Enfield, altså. Designet i 1895 og ble brukt av det britiske militæret frem til 1957 til tross for at de hadde prøvd å erstatte den siden 1913, men takket være et par verdenskriger, depresjonen og det at Storbritannia var mer eller mindre blakke, så ble den fortsatt brukt. Og den dukker opp igjen hist og her (Canada, Grønland, sentral-Asia …) med jevne mellomrom, i disse dager med muligheten til å skyte 7.62x51mm NATO.

Lenke til kommentar

Han starter sangen 1 Desember, og så spiller den non stop på anlegget hans til 24 desember ellerno.

 

Noe sånt.

 

Går fra 00:00 1. desember til 23:59 24. desember. MEN …

Jeg pauser den når jeg drar på jobb / forlater rommet (evt. huset, går mye for det samme. Jeg mygler stort sett på rommet mitt med musikk, bøker, kryssord og PC), men jeg hører videre på den på mobilen, og setter den på på jobb når jeg er der, og scrobbler fra jobb-PC-en og mobilen. Jeg prøver å høre på den så mye som mulig. Jeg synes den jingelen er så bra. Jeg blir aldri lei av å høre på den om og om og om igjen.

 

 

e:

Lycan (jeg tenker Lycos hver gang jeg ser nicket ditt, no hard feelings?), nå har jeg jo sluttet å poste om at jeg har skrevet Vær-Sjur i det minste, da, eller mener du generelle poster fra min side i timene etter at jeg har skrevet en Vær-Sjur?

 

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...