Skogslik Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Nope. Tenk og si noe slik Nudel er min favoritt i hvert fall! 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Tenk og si noe slik Nudel er min favoritt i hvert fall! Det var ikke det jeg responderte til. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Vanskelig ordvalg her inne :/ Vise litt hensyn?! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Haha. Kvaliteten! Hvordan måler man kvaliteten på galskapen som utspiller seg her inne egentlig?Enkel aritmetikk. Hver gang Slimda, BananLaks, TMB, ElvisTCB eller Gypsy poster går kvaliten ned (med 1). Hver gang jeg, McHansern, Eple, Skogslik, Britface eller Vowels poster går kvaliteten opp. Hver gang Cakenommy babler om sexlivet sitt: -1. Hver gang noen begynner å gi henne oppmerksomhet for det: -2. Så kommer det vanskelige. Hver gang Datasmurf poster forandrer kvaliteten seg etter følgende funksjon: Dersom det er mindre enn 6 timer siden sist vær-sjur: -1 Dersom det er om hva han spiste til middag: -1 Ellers vil Datasmurfs poster alltid trekke i retningen av den øvrige kvaliteten på ethvert tidspunkt. Altså dersom vi allerede har positiv kvalitet vil den øke, og motsatt hvis negativ. Alle andre poster er støy. Endret 12. oktober 2013 av Lycantrophe 1 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Oh :-( En kjeks og en klem. Konge Folk må ikkje vere her inne då. Er ikkje så mange andre plassar på forumet ein kan prate skit på en lørdagskveld! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Skogslik, du er mitt favorritt-skogslik her inne også. Vanskelig ordvalg her inne :/ Vise litt hensyn?! Lol, jeg måtte søke opp definisjonen av "å revitalisere". 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Da kan jeg sove godt i natt! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Det kan eg skjønne ja. Trur kanskje det hadde blitt spennande, men ser ikkje for meg å vere der, egentlig. Har fått inntrykket av at det (iallfall i starten) er "små" drittungar som herser med deg berre fordi ein kan osv. Har ikkje sansen for det i det Litt hersing er det fra sersjantene som er ca 1 år eldre enn deg. Men om du gjør det du får beskjed om, og holder kjeft, så får du ikke noe pes. I militæret er det egentlig best å "skru av" hjernen, og la andre ta avgjørelsene for deg. Sånn sett befriende, men kan også være litt plagsomt. Men uansett, det er bare de første ukene. Etter det begynner man i vanlig tjeneste, og da er det mindre pes. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 akkurat det du ønsker, sir. Håhå! Nå begynner vi å få inn riktig holdning her. Kan lede til mye spennede det her. Konge Hmm? Enkel aritmetikk. Hver gang Slimda, BananLaks, TMB, ElvisTCB eller Gypsy poster går kvaliten ned (med 1). Hver gang jeg, McHansern, Eple, Skogslik, Britface eller Vowels poster går kvaliteten opp. Og pettersenper 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Lol, jeg måtte søke opp definisjonen av "å revitalisere". Haha, sånne vanskelige ord hopper hjernen min over når jeg leser! Om jeg er sprek orker jeg opne google, eller snl.no men det skjer ikke på en lørdagskveld. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 revitalisere. vitalisere. Å bringe liv til noe. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Enkel aritmetikk. Hver gang Slimda, BananLaks, TMB, ElvisTCB eller Gypsy poster går kvaliten ned (med 1). Hver gang jeg, McHansern, Eple, Skogslik, Britface eller Vowels poster går kvaliteten opp. Hver gang Cakenommy babler om sexlivet sitt: -1. Hver gang noen begynner å gi henne oppmerksomhet for det: -2.Så kommer det vanskelige. Hver gang Datasmurf poster forandrer kvaliteten seg etter følgende funksjon:Dersom det er mindre enn 6 timer siden sist vær-sjur: -1Dersom det er om hva han spiste til middag: -1Ellers vil Datasmurfs poster alltid trekke i retningen av den øvrige kvaliteten på ethvert tidspunkt. Altså dersom vi allerede har positiv kvalitet vil den øke, og motsatt hvis negativ.Alle andre poster er støy. Haha. Sykt. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 revitalisere. vitalisere. Å bringe liv til noe. Hvilken høyskole lærer mann sånnt på?! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Da kan jeg sove godt i natt! *cyberhug* Håhå! Nå begynner vi å få inn riktig holdning her. Kan lede til mye spennede det her. Hmm? Og pettersenper Pettersenper, du er lol ass. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Enkel aritmetikk. Hver gang Slimda, BananLaks, TMB, ElvisTCB eller Gypsy poster går kvaliten ned (med 1). Hver gang jeg, McHansern, Eple, Skogslik, Britface eller Vowels poster går kvaliteten opp. Hver gang Cakenommy babler om sexlivet sitt: -1. Hver gang noen begynner å gi henne oppmerksomhet for det: -2. Så kommer det vanskelige. Hver gang Datasmurf poster forandrer kvaliteten seg etter følgende funksjon: Dersom det er mindre enn 6 timer siden sist vær-sjur: -1 Dersom det er om hva han spiste til middag: -1 Ellers vil Datasmurfs poster alltid trekke i retningen av den øvrige kvaliteten på ethvert tidspunkt. Altså dersom vi allerede har positiv kvalitet vil den øke, og motsatt hvis negativ. Alle andre poster er støy. Britface? Virkelig? 2 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hvilken høyskole lærer mann sånnt på?! Sånne ord fucker meg opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Dere er triste personer. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Enkel aritmetikk. Hver gang Slimda, BananLaks, TMB, ElvisTCB eller Gypsy poster går kvaliten ned (med 1). Hver gang jeg, McHansern, Eple, Skogslik, Britface eller Vowels poster går kvaliteten opp. Hver gang Cakenommy babler om sexlivet sitt: -1. Hver gang noen begynner å gi henne oppmerksomhet for det: -2. Så kommer det vanskelige. Hver gang Datasmurf poster forandrer kvaliteten seg etter følgende funksjon: Dersom det er mindre enn 6 timer siden sist vær-sjur: -1 Dersom det er om hva han spiste til middag: -1 Ellers vil Datasmurfs poster alltid trekke i retningen av den øvrige kvaliteten på ethvert tidspunkt. Altså dersom vi allerede har positiv kvalitet vil den øke, og motsatt hvis negativ. Alle andre poster er støy. Mine innlegg er alltid utenomjordiske og mindbreaking. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Har ikke AG'en, blitt byttet ut med HK nå da? Fortsatt AG i HV i alle fall. Kjempegøy det altså. Tipper det har mye å si hvilken avdeling du havner i. Rekrutter som skal til Sjøforsvaret eller Flyvåpenet skal vel strengt tatt ikke egentlig drive så mye med skyting etter de er ferdige med rekrutten. Tipper de bruker AG fortsatt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg