Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. Kvaliteten! Hvordan måler man kvaliteten på galskapen som utspiller seg her inne egentlig?

Enkel aritmetikk. Hver gang Slimda, BananLaks, TMB, ElvisTCB eller Gypsy poster går kvaliten ned (med 1). Hver gang jeg, McHansern, Eple, Skogslik, Britface eller Vowels poster går kvaliteten opp. Hver gang Cakenommy babler om sexlivet sitt: -1. Hver gang noen begynner å gi henne oppmerksomhet for det: -2.

 

Så kommer det vanskelige. Hver gang Datasmurf poster forandrer kvaliteten seg etter følgende funksjon:

 

Dersom det er mindre enn 6 timer siden sist vær-sjur: -1

Dersom det er om hva han spiste til middag: -1

Ellers vil Datasmurfs poster alltid trekke i retningen av den øvrige kvaliteten på ethvert tidspunkt. Altså dersom vi allerede har positiv kvalitet vil den øke, og motsatt hvis negativ.

 

Alle andre poster er støy.

Endret av Lycantrophe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan eg skjønne ja. Trur kanskje det hadde blitt spennande, men ser ikkje for meg å vere der, egentlig. Har fått inntrykket av at det (iallfall i starten) er "små" drittungar som herser med deg berre fordi ein kan osv. Har ikkje sansen for det i det :p

Litt hersing er det fra sersjantene som er ca 1 år eldre enn deg. Men om du gjør det du får beskjed om, og holder kjeft, så får du ikke noe pes.

 

I militæret er det egentlig best å "skru av" hjernen, og la andre ta avgjørelsene for deg. Sånn sett befriende, men kan også være litt plagsomt.

 

Men uansett, det er bare de første ukene. Etter det begynner man i vanlig tjeneste, og da er det mindre pes.

Lenke til kommentar

akkurat det du ønsker, sir.

Håhå! Nå begynner vi å få inn riktig holdning her. Kan lede til mye spennede det her.

 

 

Konge

 

Hmm?

 

 

Enkel aritmetikk. Hver gang Slimda, BananLaks, TMB, ElvisTCB eller Gypsy poster går kvaliten ned (med 1). Hver gang jeg, McHansern, Eple, Skogslik, Britface eller Vowels poster går kvaliteten opp.

 

Og pettersenper

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enkel aritmetikk. Hver gang Slimda, BananLaks, TMB, ElvisTCB eller Gypsy poster går kvaliten ned (med 1). Hver gang jeg, McHansern, Eple, Skogslik, Britface eller Vowels poster går kvaliteten opp. Hver gang Cakenommy babler om sexlivet sitt: -1. Hver gang noen begynner å gi henne oppmerksomhet for det: -2.Så kommer det vanskelige. Hver gang Datasmurf poster forandrer kvaliteten seg etter følgende funksjon:Dersom det er mindre enn 6 timer siden sist vær-sjur: -1Dersom det er om hva han spiste til middag: -1Ellers vil Datasmurfs poster alltid trekke i retningen av den øvrige kvaliteten på ethvert tidspunkt. Altså dersom vi allerede har positiv kvalitet vil den øke, og motsatt hvis negativ.Alle andre poster er støy.

Haha. Sykt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enkel aritmetikk. Hver gang Slimda, BananLaks, TMB, ElvisTCB eller Gypsy poster går kvaliten ned (med 1). Hver gang jeg, McHansern, Eple, Skogslik, Britface eller Vowels poster går kvaliteten opp. Hver gang Cakenommy babler om sexlivet sitt: -1. Hver gang noen begynner å gi henne oppmerksomhet for det: -2.

 

Så kommer det vanskelige. Hver gang Datasmurf poster forandrer kvaliteten seg etter følgende funksjon:

 

Dersom det er mindre enn 6 timer siden sist vær-sjur: -1

Dersom det er om hva han spiste til middag: -1

Ellers vil Datasmurfs poster alltid trekke i retningen av den øvrige kvaliteten på ethvert tidspunkt. Altså dersom vi allerede har positiv kvalitet vil den øke, og motsatt hvis negativ.

 

Alle andre poster er støy.

 

Britface? Virkelig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enkel aritmetikk. Hver gang Slimda, BananLaks, TMB, ElvisTCB eller Gypsy poster går kvaliten ned (med 1). Hver gang jeg, McHansern, Eple, Skogslik, Britface eller Vowels poster går kvaliteten opp. Hver gang Cakenommy babler om sexlivet sitt: -1. Hver gang noen begynner å gi henne oppmerksomhet for det: -2.

 

Så kommer det vanskelige. Hver gang Datasmurf poster forandrer kvaliteten seg etter følgende funksjon:

 

Dersom det er mindre enn 6 timer siden sist vær-sjur: -1

Dersom det er om hva han spiste til middag: -1

Ellers vil Datasmurfs poster alltid trekke i retningen av den øvrige kvaliteten på ethvert tidspunkt. Altså dersom vi allerede har positiv kvalitet vil den øke, og motsatt hvis negativ.

 

Alle andre poster er støy.

Mine innlegg er alltid utenomjordiske og mindbreaking. :)

Lenke til kommentar

Har ikke AG'en, blitt byttet ut med HK nå da?

 

Fortsatt AG i HV i alle fall. Kjempegøy det altså. Tipper det har mye å si hvilken avdeling du havner i. Rekrutter som skal til Sjøforsvaret eller Flyvåpenet skal vel strengt tatt ikke egentlig drive så mye med skyting etter de er ferdige med rekrutten. Tipper de bruker AG fortsatt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...