Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanlig uniform er sånn grønn greier. Men du har også en posete hvit drakt man tar på seg, slik man blir hvit. Hjelmtrekket har to sider, så du bare snur dette, så får man hvit utside.

 

Har ikke bilder av meg selv i hvit kammo, man kan se om jeg finner noe senere.

 

Riktig som du sier, det nettet er egentlig kun for å kamuflere kjæretøy og utstyr. For kamuflering av oss soldater brukes det tynne hvite bukser og jakker som man trer utpå klærne, samt at man snur trekket på hjelmen. Det er også hvitt trekk for den grønne soveposen. Det brukes også til nød også hvit sportsteip for noe utstyr +våpen, men som regel gjøres ikke det på øvelse.

 

Til spm om 2. bataljon blir et bra år, så kan jeg si at om du er motivert for trening og mye øvelse så blir nok året helt konge. Det er vel kanskje den bataljonen som har mest fysisk trening og døgn ute i felt, for man trenes jo til å bli fotsoldat. Uansett, lykke til:)

Lenke til kommentar

Det er en psykisk utvhemmet dame som bor rett nedi gata her som ødela sykkeln til en ansatt og kasta stein etter utlendinger i burka....guess what , hun må faktisk stå til ansvar for dette !

 

Psykiatri er bare grunnløst pjatt uten å egentlig ta affære.

 

Enig , foreldrene skulle aldri i verden tatt hånd om denne 13-åringen , ustabil de luxe & dette kunne kanskje vært unngått.

Jeg tror 13-åringen var deres biologiske barn, mens 3-åringen var fosterbarn fordi foreldrene var rusmisbrukere? Damn, mostanderne av BV må virkelig hate dem nå. Siden mange av dem mener at barna har det best hos sine biologiske foreldre uansett (jeg er ikke enig) + en fra barnevernet var der da det skjedde. Tragisk situasjon.

 

 

 

 

 

 

Se til høyre del av bildet, ca i linje med hendene mine.

Haha wtf, mistet du den eller slang du den fra deg

 

Edit: nvm, så d nå ^

Endret av Nudelpus
Lenke til kommentar

Hører du på rameses b? Han slapp en chillout mix her om dagen, jævlig fet.

 

Jeg heter Kim-Andre

Nope, men hører på noen tunes nå. Har en låt av han i den ene spillelista mi. Ser han har et par låter med Veela. Hører en del på Blackmill, Powder Hill, Feint, Phuturerepmitive for eks for tiden.

Lenke til kommentar

La merke til den, ka var det for noke? :p

 

 

Magnus her!

 

Edit: Du heiter forresten?

Kult. Hei Geir, Kim-Andre og Magnus:-D

 

Litt hemmelig egentlig. Starter på A og slutter på Y.

 

 

 

Riktig som du sier, det nettet er egentlig kun for å kamuflere kjæretøy og utstyr. For kamuflering av oss soldater brukes det tynne hvite bukser og jakker som man trer utpå klærne, samt at man snur trekket på hjelmen. Det er også hvitt trekk for den grønne soveposen. Det brukes også til nød også hvit sportsteip for noe utstyr +våpen, men som regel gjøres ikke det på øvelse.

 

Til spm om 2. bataljon blir et bra år, så kan jeg si at om du er motivert for trening og mye øvelse så blir nok året helt konge. Det er vel kanskje den bataljonen som har mest fysisk trening og døgn ute i felt, for man trenes jo til å bli fotsoldat. Uansett, lykke til:)

Jepp, var det jeg ønsket:-) jeg fokuserer hovedsakelig på kondisjonstrening nå, kanskje jeg skal trene litt armer etter hvert også siden man skal jo løpe rundt mens man bærer på våpen?

Tusen takk!:-)

Lenke til kommentar

Haha, rutinert!

Jeg var jo bare en spinkel og radmager datanerd. 190 høy og 70 kilo tung. Var bare skinn og bein. Etter ett år i forsen hadde jeg lagt på meg 10 kilo. Ble bredere over skuldrene også, og det ble godt mottatt hos eksen.

Har ikke AG'en, blitt byttet ut med HK nå da?

Tror det, men vet ikke om det har blitt gjennomført overalt.
Lenke til kommentar

Kult. Hei Geir, Kim-Andre og Magnus:-D

 

Litt hemmelig egentlig. Starter på A og slutter på Y.

 

 

 

 

Jepp, var det jeg ønsket:-) jeg fokuserer hovedsakelig på kondisjonstrening nå, kanskje jeg skal trene litt armer etter hvert også siden man skal jo løpe rundt mens man bærer på våpen?

Tusen takk!:-)

 

 

Viktig med god kondis, men tren også variert. Kjernemuskulatur er essensielt, dvs planken, gå turer med tyngre ryggsekk, anbefaler også kettlebells, som russiske soldater trener med:)

 

Armer i seg selv har ikke så mye å si, men god skulderstyrke er en klar fordel. Du vet at forsvaret sine hjemmesider har gode treningsprogram for soldater? Du skal jo testes i 4 standard øvelser, som dekker en stor del av den fysiske formen din, så å jobbe seg opp mot dem kan være lurt.

Lenke til kommentar

Arne Ronny?

Nesten. Arne Ronny Ponny.

 

Jeg var jo bare en spinkel og radmager datanerd. 190 høy og 70 kilo tung. Var bare skinn og bein. Etter ett år i forsen hadde jeg lagt på meg 10 kilo. Ble bredere over skuldrene også, og det ble godt mottatt hos eksen.Tror det, men vet ikke om det har blitt gjennomført overalt.

Hvorfor er den blitt byttet ut?

 

Viktig med god kondis, men tren også variert. Kjernemuskulatur er essensielt, dvs planken, gå turer med tyngre ryggsekk, anbefaler også kettlebells, som russiske soldater trener med:)

 

Armer i seg selv har ikke så mye å si, men god skulderstyrke er en klar fordel. Du vet at forsvaret sine hjemmesider har gode treningsprogram for soldater? Du skal jo testes i 4 standard øvelser, som dekker en stor del av den fysiske formen din, så å jobbe seg opp mot dem kan være lurt.

Takk for svar og tips. Skal sette meg litt mer inn i det;-)

Lenke til kommentar

Jeg var jo bare en spinkel og radmager datanerd. 190 høy og 70 kilo tung. Var bare skinn og bein. Etter ett år i forsen hadde jeg lagt på meg 10 kilo. Ble bredere over skuldrene også, og det ble godt mottatt hos eksen.

Tror det, men vet ikke om det har blitt gjennomført overalt.

 

Kan bekrefte at HK er våpenet som forsvarer bruker nå, det nye 5.56 NATO kaliberet er dominerende:)

 

Tror også de siste AG-ene er forlatt depotene også, så AG-gym er historie, hvis de ikke begynner med MG-gym så er vel dagens HK-gym en lettelse for nye soldater.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...