Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som ikke vil til militæret.

 

Jeg anbefaler dere å gjøre det. Gi faen i alt av utdanning og fremtidige lønninger og sånt. Ta dere ett år med gærne folk, nordnorsk natur, og muligheten til å oppleve en enorm mengde kule ting. Det er verdt det, å oppleve noe som man aldri vil oppleve igjen. Jeg spurte om å bli sendt opp til nordnorge, og resultatet ble ett år med jævlig mye moro. Høyst, høyst anbefalt.

 

Bonus; Trøtt Slimda.

S3010144.JPG

Hva heter dere på ekte?

Står på profilen min. Nothin' to hide, baby.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Til 13-åring på Stord :

 

Ingenting i helvete unnskylder at du drepte den 3-åringen , du er for satan 13 og burde faen i helvete visst bedre....ikke prøv og kom med bullskitt at det var TV-spill som påvirka deg til å gjøre det !

 

(ang 3-åringen som ble drept på Stord)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Nice, jeg spurte også om å bli sendt opp dit. Hva er de hvite greiene over teltene deres?

Og hvis du ikke har noe imot det; flere bilder takk:-D

 

Kult navn btw. Hva heter dere andre? (Im in the curious mood today)

Kan ta flere bilder når jeg kommer hjem, er hos foreldrene mine nå.

 

De hvite greiene er det som kalles for "hvitkammo", eller kamuflering for snøen. Det var festet over beltevognene våres.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

En ting jeg legger merke til når jeg drar på WrestleMania er deres respekt for de (soldater , Nasjonalgarden etc) som forsvarer landet.....det burde vi gjøre her i Norge oxo på div sportslige arrangement f.eks , respekt til dem ! (skulle bare mangle egentlig)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Til dere som ikke vil til militæret.

 

Jeg anbefaler dere å gjøre det. Gi faen i alt av utdanning og fremtidige lønninger og sånt. Ta dere ett år med gærne folk, nordnorsk natur, og muligheten til å oppleve en enorm mengde kule ting. Det er verdt det, å oppleve noe som man aldri vil oppleve igjen. Jeg spurte om å bli sendt opp til nordnorge, og resultatet ble ett år med jævlig mye moro. Høyst, høyst anbefalt.

 

Bonus; Trøtt Slimda.

S3010144.JPG

Står på profilen min. Nothin' to hide, baby.

 

Kan bekrefte det du sier om at året i forsvaret er verdt opplevelsen.

 

Beste året i mitt liv var året i tjeneste i nord-norge:)

Lenke til kommentar

Til 13-åring på Stord :

 

Ingenting i helvete unnskylder at du drepte den 3-åringen , du er 13 og burde visst bedre....ikke kom med bullskitt at det var TV-spill som påvirka deg til å gjøre det !

 

(ang 3-åringen som ble drept på Stord)

Jeg har litt blandede følelser om dette. I utgangspunktet synes jeg 13-åringen fortjener fengselsstraff, men venninnen min som er barnevernspedagog mener at han har en diagnose av noen form som f.eks aitisme, psykisk utviklingshemming, schizofreni osv. Hu mener også at foreldrene burde visst bedre enn å ta imot et nytt barn hvis 13-åringen ikke var stabil eller mottakelig for nye omstendigheter.

Men still, 13-åringen er syk, ingen normal unge ville drept et forsvarsløst barn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Jeg har litt blandede følelser om dette. I utgangspunktet synes jeg 13-åringen fortjener fengselsstraff, men venninnen min som er barnevernspedagog mener at han har en diagnose av noen form som f.eks aitisme, psykisk utviklingshemming, schizofreni osv. Hu mener også at foreldrene burde visst bedre enn å ta imot et nytt barn hvis 13-åringen ikke var stabil eller mottakelig for nye omstendigheter.

Men still, 13-åringen er syk, ingen normal unge ville drept et forsvarsløst barn.

Blir som den dusten i USA som gliste etter han hadde drept halvsøstern , "det er WWEs skyld , dem som påvirka meg !"

 

Som Vince Mac sier : "No chance ...no chance in Hell !"....glem det !

Lenke til kommentar

Kan ta flere bilder når jeg kommer hjem, er hos foreldrene mine nå.De hvite greiene er det som kalles for "hvitkammo", eller kamuflering for snøen. Det var festet over beltevognene våres.

I c. Går det an å kamuflere seg selv også med de greiene? Jeg skal i 2.bataljonen, tror du det blir bra? Kult. Ser frem til bildene.

Lenke til kommentar

I c. Går det an å kamuflere seg selv også med de greiene? Jeg skal i 2.bataljonen, tror du det blir bra? Kult. Ser frem til bildene.

Vanlig uniform er sånn grønn greier. Men du har også en posete hvit drakt man tar på seg, slik man blir hvit. Hjelmtrekket har to sider, så du bare snur dette, så får man hvit utside.

 

Har ikke bilder av meg selv i hvit kammo, man kan se om jeg finner noe senere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Det er en psykisk utvhemmet dame som bor rett nedi gata her som ødela sykkeln til en ansatt og kasta stein etter utlendinger i burka....guess what , hun må faktisk stå til ansvar for dette !

 

Psykiatri er bare grunnløst pjatt uten å egentlig ta affære.

 

Enig , foreldrene skulle aldri i verden tatt hånd om denne 13-åringen , ustabil de luxe & dette kunne kanskje vært unngått.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Forresten, så dere slegga jeg mista i bildet? :D

Åssen slegge?

 

Blir som den dusten i USA som gliste etter han hadde drept halvsøstern , "det er WWEs skyld , dem som påvirka meg !"

 

Som Vince Mac sier : "No chance ...no chance in Hell !"....glem det !

Dum og naiv unge. Stemplet og ødelagt for livet.

 

Hører du på rameses b? Han slapp en chillout mix her om dagen, jævlig fet.

 

Jeg heter Kim-Andre

Kult. Hvem fler?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...