Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kun latskap kan motiver folk til å lyve på seg skader og rusmisbruk for å slippe unna en tjeneste som er pålagt av loven.

Jeg ble nektet adgang til militæret og siviltjenesten ved å være helt ærlig på alle testene deres.

 

For øvrig sier jeg meg fornøyd med dette:

 

IKanvhv.png

 

Liker å få respons fra band og artister jeg skriver om. :)

Lenke til kommentar

Tror jeg heller vil satse på en grei lærlingstid og få en ok start i livet. Men alle er forskjellig, så jeg er veldig glad jeg slepper,

De fleste vil nok slippe unna siden de ser for mye på nyhetene og tenker militær = krig, afghanistan og død.

Da er du ikke den eneste som også vil la vær å reise til militæret. Har selv ingen interesse av det, og det er ikke noe jeg vil ta meg inn i. Dog, min far er 100% for, så han blir sikkert veldig skuffa.

Lenke til kommentar

Dog, min far er 100% for, så han blir sikkert veldig skuffa.

Tror ingen alltid blir helt fornøyd. Bare gjør det som er riktig for deg så finnes det alltid en løsning.

 

Samme med at jeg digger Metal, growling og masse anna musikk. Liker gå med skinjakke, kjettinger, armbånd, være på festivaler, klippe seg mohawk osv. en holdning som ikke passer blant de kristne som bor rundt meg, men vi har funnet en grei løsning. Bare holde tankene og meningene for seg selv og respektere hverandre. Samme styret da jeg ikke ville konfimeres, gjorde det ikke. (: Alle godtokk det etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...