Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Du blir herdet når du er oppvokst i ghettoen. Når det er dagligkost på skolen at barn blir sendt bort på instutisjon, har rulleblad, lærere får drapstrusler, lærerne ikke får gjort noe med mobbing, stor sirkulasjon av rusmidler etc.

 

Er myk på innsiden. Men du skal være tålmodig, for å komme sålangt. Har ingen problem med å være snill, sålenge det er gjensidig.

We can change you child.

Just belive in yourself. hahaha

 

Har du en barnslig side ?

 

Og angående og utforske rusmidler, så må du si ifra, så tar jeg en tur innom :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Inntaksskole, så var plenty utlendinger. Bor heldigvis bedre enn dem fleste, men betyr ikke at du blur mindre spart fordi.

 

Ble slått ned på barneskolen av en kid, var litt for frekk i kjeften. Men så slu jeg var så fikk jeg min hevn. Alltid vært frekk i kjeften, så ble en del lignende episoder. Fortsatte på ungdomsskolen, bare i mye mindre grad. Mer psykisk.

 

Gidder ikke skrive alt her. Pluss at jeg sitter på mobil. Men la oss bare si at jeg har livserfaring.

Lenke til kommentar

Dayum. Fyfaen så redd jeg hadde vært hvis jeg hadde vært deg. Men bra at alle erfaringene du har fått har gjort deg til en sterk person som ikke lar seg yppe med da. Kanskje du vet hvordan man sloss :O

 

Men ja, synes sånt er veldig intetessant å høre på iallfall, siden jeg selv har hatt en relativ god oppvekst.

 

Bedtime. Noen som venter på telefon fra meg. Lol. Natta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det egentlig noe poeng i å legge inn ørten forskjellige kurs på en CV når ingen av dem egentlig er relevante for stillingen og en del av dem uansett er tatt i forbindelse med utdannelse allerede nevnt i CV-en?

Nei ikke etter hva jeg har lest. Kun det som kan være relevant for stillingen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...