Schnell Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 aspic: ja det er det eg er redd for følar ei enorm tilknytning til dei!!1 orkar ikkje tanken på å slakte dei endå eg ikkje har noken endå!!1 men eg trur det skal gå. eg bur jo på gard no, og eg har ikkje noke problem med å slakte kyrne og sauene sjølv om eg er glad i dei og!! men reinsdyra følar eg liksom er mine vener, det er akkurat som eg kan snakkje med dei!!1 Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Schnell, virker litt sånn... "rart" det forholdet du har til de dyrene... Du skal vel ikke vurdere å kjøpe en rumpekork til reinsdyra dine? neida Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 mora mi har vore saman med rune rudber!Forklarer det litt?derma: nei eg er søring, men med ein gong eg er ferdig med skuelfaen skal eg kjøpe gard oppi nord og drive med rein!! :D Du vet at marjoriteten av samene i Norge bor...i oslo (sør?...) nei eg visste ikkje at dei fleste samane budde i oslo :O fan kvifor gjer dei det?? hadde eg vore velsgina og blitt født som same i nord på reinfarm hadde eg ALdREg flytta!!! nei mora mi seier ho kjennte rune rudberg og så kødar onkelen min med at ho var saman med han men eg veit ikkje eg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 To utropstegn og et ettall for hver setning. o0 Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Schnell, virker litt sånn... "rart" det forholdet du har til de dyrene... Du skal vel ikke vurdere å kjøpe en rumpekork til reinsdyra dine? neida kva meiner du?? eg har ikkje "rart" forhald til dei, eg har eit spesielt forhald til dei!! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Schnell, pass på hva du sier om samene. De er mennesker akkurat som deg og MrBjoern Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 nei eg visste ikkje at dei fleste samane budde i oslo :O fan kvifor gjer dei det?? hadde eg vore velsgina og blitt født som same i nord på reinfarm hadde eg ALdREg flytta!!!øøø...nei du kan nå gjette? Schnell, pass på hva du sier om samene. De er mennesker akkurat som deg og MrBjoernPff...samene er bare troll alle sammen. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Schnell, pass på hva du sier om samene. De er mennesker akkurat som deg og MrBjoern Ey, jeg har ikke gjort deg noe. Annet enn å komentere at du snaaaaker utrooolig saaakte... xD Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Snakke med de? Et "spesielt" forhold indeed... <.< Bare jeg som føler meg bittelitt ukomfortabel? Hehe. Fra tull til bull, artig å sende e-post fram og tilbake med folk. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 samebror: jaja, eg seier ikkje noke stygt om dei altså, men etter å ha sett korleis mikkel frå farmen var har eg ikkje likt samar noke særleg Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hvorfor blir samene så lett fornærma bare man nevner de i en setning.. OG Schnell har ikke vært i nærheten av å si noe som helst negativt om dem! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 riot kva meiner du?? b-real: nei eg veit ikkje, eg kan ikkje fatte kvifor dei vil flytte til... oslo :sick Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hvorfor blir samene så lett fornærma bare man nevner de i en setning.. OG Schnell har ikke vært i nærheten av å si noe som helst negativt om dem! Fordi at de har vært på tærne i x antall år og den varheten kanskje går i arv.. riot kva meiner du?? b-real: nei eg veit ikkje, eg kan ikkje fatte kvifor dei vil flytte til... oslo :sick Kanskje fordi at de som flyttet dit tidlig har formert seg raskere en sine venner i nord? IQ er en blå buss. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Fra tull til bull, artig å sende e-post fram og tilbake med folk. Meg du hinter til, eh? Derma: De ble jo trakasert noen år tilbake. Så slikt ligger i genene... It's because I'm black! - blir jo litt i samme gata =D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 strengt tatt mer sosial arv en genentisk arv. Der var HL2 avrunnet. og så noen runder cs:s Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 det som irriterar meg litt når det gjeld samar er at dei trur dei er verdas beste når det gjeld reinsdyr. trur liksom dei er så gode med reinsdyr! men eg veit at eg kjem til å bli ein mykje betre reinsdyreigar enn edi fleste samar!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Tror samene det? Jeg har fått det for meg at de driver med reinsdyr fordi reinsdyr oppholder seg der de oppholder seg. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 ja dei samane eg kjenner trur det. når eg fortel dei eg skal bli reinbonde så berre ler dei va meg på ein hånleg måte sånn: "lol-kva-faen-dette-er-noke-berre-me-samar-kan-og-ikkje-søringar" latter og det irrterar ræva mi ass!!1 Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det tror jeg også.. at de driver med reinsdyr fordi de har ikke akkurat så mye andre ting å jobbe med der oppe.. men skyt meg hvis jeg tar feil.. Og det er kanskje ikke så rart at de reagerer litt hvis oss "søringer" driver å invaderer og tar over deres eneste inntektskilde der oppe.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 De samene jeg kjenner driver ikke med regn. inkludert familien min xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg