Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

aspic: ja det er det eg er redd for :( følar ei enorm tilknytning til dei!!1 orkar ikkje tanken på å slakte dei endå eg ikkje har noken endå!!1 men eg trur det skal gå. eg bur jo på gard no, og eg har ikkje noke problem med å slakte kyrne og sauene sjølv om eg er glad i dei og!! men reinsdyra følar eg liksom er mine vener, det er akkurat som eg kan snakkje med dei!!1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mora mi har vore saman med rune rudber!
Forklarer det litt?
derma: nei eg er søring, men med ein gong eg er ferdig med skuelfaen skal eg kjøpe gard oppi nord og drive med rein!! :D:D

Du vet at marjoriteten av samene i Norge bor...i oslo (sør?...)

nei eg visste ikkje at dei fleste samane budde i oslo :O fan kvifor gjer dei det?? hadde eg vore velsgina og blitt født som same i nord på reinfarm hadde eg ALdREg flytta!!!

nei mora mi seier ho kjennte rune rudberg og så kødar onkelen min med at ho var saman med han men eg veit ikkje eg

Lenke til kommentar
Schnell, virker litt sånn... "rart" det forholdet du har til de dyrene... Du skal vel ikke vurdere å kjøpe en rumpekork til reinsdyra dine? :D neida

kva meiner du?? eg har ikkje "rart" forhald til dei, eg har eit spesielt forhald til dei!!

Lenke til kommentar
nei eg visste ikkje at dei fleste samane budde i oslo :O fan kvifor gjer dei det?? hadde eg vore velsgina og blitt født som same i nord på reinfarm hadde eg ALdREg flytta!!!
øøø...nei du kan nå gjette? :roll:

Schnell, pass på hva du sier om samene. De er mennesker akkurat som deg og MrBjoern
Pff...samene er bare troll alle sammen.
Lenke til kommentar
Hvorfor blir samene så lett fornærma bare man nevner de i en setning.. OG Schnell har ikke vært i nærheten av å si noe som helst negativt om dem!

Fordi at de har vært på tærne i x antall år og den varheten kanskje går i arv..

riot kva meiner du??

b-real: nei eg veit ikkje, eg kan ikkje fatte kvifor dei vil flytte til... :sick: oslo :sick

Kanskje fordi at de som flyttet dit tidlig har formert seg raskere en sine venner i nord? :roll:

IQ er en blå buss.

Lenke til kommentar

det som irriterar meg litt når det gjeld samar er at dei trur dei er verdas beste når det gjeld reinsdyr.

trur liksom dei er så gode med reinsdyr! men eg veit at eg kjem til å bli ein mykje betre reinsdyreigar enn edi fleste samar!!

Lenke til kommentar

ja dei samane eg kjenner trur det.

når eg fortel dei eg skal bli reinbonde så berre ler dei va meg på ein hånleg måte sånn: "lol-kva-faen-dette-er-noke-berre-me-samar-kan-og-ikkje-søringar" latter og det irrterar ræva mi ass!!1

Lenke til kommentar

Det tror jeg også.. at de driver med reinsdyr fordi de har ikke akkurat så mye andre ting å jobbe med der oppe.. men skyt meg hvis jeg tar feil..

Og det er kanskje ikke så rart at de reagerer litt hvis oss "søringer" driver å invaderer og tar over deres eneste inntektskilde der oppe..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...