Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Han ga alt ansvaret til sin 20 år gamle sønn, som bodde der før meg, og ba meg bare kontakte han hvis det var noe. Ikke mye hjelp å få.

Ansvar for Feil og Mangler

Hvis det er mangler ved leilig­heten, eller utleier ikke utfører arbeid i henhold til sitt vedlikeholdsansvar, kan leieren i første rekke kreve at utleier utbedrer. Leieboer kan også kreve reduksjon av leien frem til utbedring skjer. Merk at reduksjonen skal svare til skal regnes slik at forholdet mellom nedsatt og avtalt leie skal svare til forholdet mellom husrommets leieverdi i mangelfull og kontraktsmessig stand. I mange tilfeller vil et prisavslag dermed bli ubetydelig. I disse tilfellene kan leieboer også varsle utleier at leieboeren retter manglene selv, og trekker utgiftene for dette av på neste husleie. Er mangelen vesentlig, kan leieboer heve kontrakten.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah you still got it you old bastard ;)

 

 

Anyways. Nudelpus, jeg skal ordne dette, ringte selv min egen eier og kjeftet han opp,. var så lei av at han bare kom inn uten og si ifra, pluss at når søsteren min bodde der var jeg sikker på at han prøvde og snike seg innom henne, fordi han oppførte seg så rart, anyways, flyttet ut derifra og sa han var noe av det verste menneske jeg hadde møtt.

 

Sa det når jeg bodde der, men særingen, bare børstet det under støvet, God i hate that guy.

 

 

MEN HAN FIKSET IHVERTFALL TING

 

Nudelpus, noe er klart feil der du bor, forbanna Oslo folk.

Gærne hele Gjengen

Ah, to yell at people... Ikke helt meg. Klarer liksom ikke å være sint og sånn, og noen vet å utnytte det ja :(

 

 

Det er koslig når de tilbyr seg å hjelpe, og vise deg. Liker ikke å mase, så prøver helst selv først. Liker ikke å være avhengig av noen, vil helst klare meg selv.

Skjønner hva du mener. Skulle ønske jeg også var sånn.

 

 

NEII det er helt galt det er 3 måneder.

Aldri hørt noen som har 1 år hahahaha

Wtf!! Finn.no next :D

 

 

 

Lenke til kommentar

Du kan få sove på sofaen min gratis om du rydder/vasker leiligheten min. :tease:

Nei det skal hun ikke. hun skal bo med meg, vi skal på tur til america og jobbe i Disneyland,

så skal vi bruke de få pengene vi har tjent på på klær i New York.

Forstår du ingenting Slimda ? ;0

 

Nå må du skjerpe deg man.

Lenke til kommentar

Men er dere sikre? 3 mnd, så kan jeg fordufte?

Jeg har ikke peiling. Sjekk kontrakten.

Men du sa det var farlig å oppholde seg i leiligheten din! I don't want to get abused!

Det gjelder ikke de som bor her.

Nei det skal hun ikke. hun skal bo med meg, vi skal på tur til america og jobbe i Disneyland,

så skal vi bruke de få pengene vi har tjent på på klær i New York.

Forstår du ingenting Slimda ? ;0

 

Nå må du skjerpe deg man.

Beklager, visste ikke at du drømte om Disneyland.
Lenke til kommentar

Nei det skal hun ikke. hun skal bo med meg, vi skal på tur til america og jobbe i Disneyland,

så skal vi bruke de få pengene vi har tjent på på klær i New York.

Forstår du ingenting Slimda ? ;0

 

Nå må du skjerpe deg man.

Klesshopping? Når man kan dra på backpacking for eks. Dykke, klatre i høyder, se dyreliv, prøve ny og spennende mat, utforske rusmidler, sjekke uteliv, hoppe i fallskjerm osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klesshopping? Når man kan dra på backpacking for eks. Dykke, klatre i høyder, se dyreliv, prøve ny og spennende mat, utforske rusmidler, sjekke uteliv, hoppe i fallskjerm osv.

Du kjenner ikke shopping girls......

 

I am in, men Nudelpus må handle først. Ville sjekket mat, uteliv etterpå-

 

 

Hmm utforske rusmidler ? er det en vil side av deg vi ikke kjenner Cakenommy ;)

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Du blir herdet når du er oppvokst i ghettoen. Når det er dagligkost på skolen at barn blir sendt bort på instutisjon, har rulleblad, lærere får drapstrusler, lærerne ikke får gjort noe med mobbing, stor sirkulasjon av rusmidler etc.

 

Er myk på innsiden. Men du skal være tålmodig, for å komme sålangt. Har ingen problem med å være snill, sålenge det er gjensidig.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...