Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trenger noen som kan fikse toalettet, kjøre/bære et stort speil og henge den på veggen, fikse lyspærer, løse knagger, sprukket maling, ødelagt komfyr og skifte lås og nøkler på postkassa mi(har mista nøklene).

 

Om du leier så er vel en god det av det der huseier sitt ansvar å gjøre. For det andre: Hva betaler du?

Lenke til kommentar

Høres ikke ut som jeg går opp nok i lønn, om i det hele tatt, til at jeg tjener noe på å flytte inn til syndens by.

Har ikke peiling på hva de tjener, mot hva du tjener. Du har det nok bedre der du er/søker enn hos Thon, sånn sett.

Jeg trenger noen som kan fikse toalettet, kjøre/bære et stort speil og henge den på veggen, fikse lyspærer, løse knagger, sprukket maling, ødelagt komfyr og skifte lås og nøkler på postkassa mi(har mista nøklene).

Alle de tingene du nevner er jo rimelig enkle å gjøre. (Kanskje ikke toalettet, avhengig av hva som er galt.)
Lenke til kommentar

Jeg trenger noen som kan fikse toalettet, kjøre/bære et stort speil og henge den på veggen, fikse lyspærer, løse knagger, sprukket maling, ødelagt komfyr og skifte lås og nøkler på postkassa mi(har mista nøklene).

Sigh, var det mer du skulle mase meg om. Jeg tar Toalettet , Speilet, Lyspærene. Løse knagger. Sprukket maling.- Ødelagt Komfyr og skifte lås for kompisen min ta, han er ganial i sånt.

 

Anyways, du burde lære deg og leve uten disse tingene.

Lenke til kommentar

Sigh, var det mer du skulle mase meg om. Jeg tar Toalettet , Speilet, Lyspærene. Løse knagger. Sprukket maling.- Ødelagt Komfyr og skifte lås for kompisen min ta, han er ganial i sånt.

 

Anyways, du burde lære deg og leve uten disse tingene.

Nei, jeg trenger en ganial handyman!! har 2k jeg kan gi bort. førstemann til mølla.

 

Jo.

Nei.

Lenke til kommentar

Jeg trenger noen som kan fikse toalettet, kjøre/bære et stort speil og henge den på veggen, fikse lyspærer, løse knagger, sprukket maling, ødelagt komfyr og skifte lås og nøkler på postkassa mi(har mista nøklene).

Handymans er lett å finne. Men hadde følt meg rimelig ubrukelig, om jeg skulle hatt ett mannfolk til å fikse alt slikt for meg. Setter mer pris på om duden hadde lært meg det, så hadde jeg overlevd om det skulle forekomme noe mens han var bortreist.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

 

Om du leier så er vel en god det av det der huseier sitt ansvar å gjøre. For det andre: Hva betaler du?

Jeg har mast noen ganger men enten sier han at jeg skal fikse det selv, spørre kompisene mine(har ingen) eller så ignorerer han meg. Fikk ikke bod eller inngangsnøkkel engang, så endte med å kaste masse ting.

Lenke til kommentar

Nei.

Joda.

 

Flytte på et stort speil er ikke noe problem, med mindre det er større enn en godt voksen person (mer enn 2x2m). Å henge ting på veggen er heller ikke vanskelig. Bare å finne ut hva slags vegg det er, hvor mye vekt det tåler, og slikt.

Lyspærer bytter man?

Løse knagger kan festes på nytt. Skruer/lim/whatever. Sprukket maling kan skrapes vekk og males over. Komfyr kan repareres eller byttes, og ja...

 

Barnemat om man har litt tid.

Lenke til kommentar

Handymans er lett å finne. Men hadde følt meg rimelig ubrukelig, om jeg skulle hatt ett mannfolk til å fikse alt slikt for meg. Setter mer pris på om duden hadde lært meg det, så hadde jeg overlevd om det skulle forekomme noe mens han var bortreist.

Jeg synes det er koselig når gutter fikser slikt for meg :) men god idé å bli lært opp ja.

 

 

Joda.

 

Flytte på et stort speil er ikke noe problem, med mindre det er større enn en godt voksen person (mer enn 2x2m). Å henge ting på veggen er heller ikke vanskelig. Bare å finne ut hva slags vegg det er, hvor mye vekt det tåler, og slikt.

Lyspærer bytter man?

Løse knagger kan festes på nytt. Skruer/lim/whatever. Sprukket maling kan skrapes vekk og males over. Komfyr kan repareres eller byttes, og ja...

 

Barnemat om man har litt tid.

Har verken tid eller guts :/ vokst opp med en bror som fiksa alt. Kanskje på tide å kvinne meg opp ja.

 

 

Lenke til kommentar

Ah you still got it you old bastard ;)

 

 

Anyways. Nudelpus, jeg skal ordne dette, ringte selv min egen eier og kjeftet han opp,. var så lei av at han bare kom inn uten og si ifra, pluss at når søsteren min bodde der var jeg sikker på at han prøvde og snike seg innom henne, fordi han oppførte seg så rart, anyways, flyttet ut derifra og sa han var noe av det verste menneske jeg hadde møtt.

 

Sa det når jeg bodde der, men særingen, bare børstet det under støvet, God i hate that guy.

 

 

MEN HAN FIKSET IHVERTFALL TING

 

Nudelpus, noe er klart feil der du bor, forbanna Oslo folk.

Gærne hele Gjengen

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Eller finne en annen plass å bo uten så mange feil. Fordelen med å leie, er at du ikke er så fastbundet til en plass som man er når man kjøper.

 

Jeg troooor det står på kontrakten at jeg må bo der minimum ett år før jeg kan flytte, eller det er vel det som er vanlig? 1 år?

 

Hyggelig fyr. Du får holde tilbake leia.

Han ga alt ansvaret til sin 20 år gamle sønn, som bodde der før meg, og ba meg bare kontakte han hvis det var noe. Ikke mye hjelp å få.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...