Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

http://www.youtube.com/watch?v=KdEh80q_NG0

Dauingen fikk poder , Taker og Michelle fikk tvillinger.

Jesus er jo bare en pudding i sammenligning med Taker.....hvor mange ganger har han daua og kommet tilbake : RR '94 (kistekamp med Yokozuna) , Buried Alive '03 (Biker Taker daua og nåværende Taker gjenoppsto)

Sånn er det bare ! :D

Lenke til kommentar

hansegutt blir vel 12 år kan jeg tenke meg.

For øvrig var Warlocks like fett som jeg antok at det kom til å bli. Da konserten var over var jeg søkkvåt av svette, hadde vondt i nakke, armer og bein etter massiv hopping, headbanging og andre ting man gjør på en konsert med rappere inspirert av 80- og 90-tallets britcore, jeg var så varm at de 3 varmegradene som var ute kjentes ut som 15, og jeg hadde ørevoks i munnvikene. Fortsatt gira nå, får faen ikke sove, men det gjør ikke noe så lenge jeg kan sitte her og digge til "Graff Kill" og "V.O.T. Click". :D

Lenke til kommentar

Takk for noen tips. Er bare at dette er første gang jeg går ut på dette feltet, og det er selfølgelig nytt for meg.

Har aldri møtt henne personlig. Møtte henne gjennom tinder-appen og vi har prata i tlf, sendt bilder, msgs osv. Så skal vi mest sannsynlig møtes til helga. Så jeg lurte på om noen hadde noen tips til hva jeg bør gjøre, og ikke gjøre første gang for å ikke ødelegge alt sammen. Vil lage så best inntrykk som mulig. Og ja, jeg skal være meg selv.

To be yourself is all that you can do heeeey. To be yourself is alllllll that you can doooouuuuooo. If she turns out to be very shy and shes acting all hard to get it is allowed to ticle her or make fun of her, yes. :) Endret av Fasit
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...