Underpants Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hallo, DNFK! Kva står på spelelista? Eg høyrar på Van Morrison no. ^^ Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Fy faen for ei epic påske det har vært. Har ikke gjort noe vettugt, har bare slappet av. mmmmm Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 hey, eg høyrer på celine dion!! og sittjer og ser på frustrerte fruer dvd! hatar den serien ass!! dritt serie!!! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) 2late. :< Endret 23. mars 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 eg har åtet 8 knekkebrød i dag fan så ringt men me hadde ikkje annar mat Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Her går det i Rune Rudberg Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) mora mi har vore saman med rune rudber! edit: tok vekk noken utropsteeikn Endret 23. mars 2008 av Schnell Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg leter etter puslespillet mitt og spiser varm suppe. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 sjekk ut desse http://www.dyrevern.no/images/256/rein_reinsdyr.jpg <3<3<3 vakre!!1 finaste dyra på jord!!! eg har sett kautokeinoopprøret 3 gonger på kino, berre på grunn av reinsdyra!! vert så forbanna over alle som vert slakta i den!! Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 sjekk ut desse <a href="http://www.dyrevern.no/images/256/rein_reinsdyr.jpg" target="_blank">http://www.dyrevern.no/images/256/rein_reinsdyr.jpg</a><3<3<3 vakre!!1 finaste dyra på jord!!! eg har sett kautokeinoopprøret 3 gonger på kino, berre på grunn av reinsdyra!! vert så forbanna over alle som vert slakta i den!! mmmm Joikaboller Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Joikaboller er elsk, akkurat som reinsdyrstunge, men jeg elsker likevel reinsdyr. De er fantastiske dyr, vakre også Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 når eg kjøpar reinsdyrfarm gruar eg meg til eg må slakte dei berre avle dei fram til joikabollar og anna mat :8 vert trist inni meg av å tenkje på det men sån er livet. eg skal vertfall kose masse med dei medan dei lev! og la dei få eit fantastisk liv før dei må slaktast Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 derma: nei eg er søring, men med ein gong eg er ferdig med skuelfaen skal eg kjøpe gard oppi nord og drive med rein!! :D fan så eg gler meg!! er det einaste som held meg oppe no for tio ass!! har byrje og lese masse om reinsdyr, og ser alle filmar eg har funnet som det er reinsdyr med og sånn. sjølv om eg elskar joikakaer så orkar eg ikkje ete det lenger, tenkjer berre på når dei var levande Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 wow.. det må jeg si... har skikkelig passion for de dyra der du.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nomnom... jeg liker reinsdyrskav jeg ^^ Og jeg synes også at reinsdyr er pene dyr ellers Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 derma: ja D:D eg oppdaga dei som eit lys frå himmelen. var i alta i påsken frå torsdag til i dag, og såg mangen rein!!! du anar ikkje kor vakre dei var!! det var akkurat som eg kunne snakke med dei liksom! så kloke og stolte og vakre det var då e g fann ut at kallet mitt var å bli reinbonde!! gledar meg sjukt :D eg skal køyre snøskooter og passe på reina heile dagen Lenke til kommentar
aspic Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Du kjem til å utvikle eit så nært forhold med dei dyra at du ikkje klarar å slakte dei. Schnell "reinsdyrmannen" (istadanfor f.eks. kattedama). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 mora mi har vore saman med rune rudber!Forklarer det litt?derma: nei eg er søring, men med ein gong eg er ferdig med skuelfaen skal eg kjøpe gard oppi nord og drive med rein!! :D Du vet at marjoriteten av samene i Norge bor...i oslo (sør?...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg