Muffinss Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Sushidate Hvorfor ikke med meg? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Det er usaklig vanskelig til tider å finne ut hvilken singel man har når coveret er forsvunnet for lengst og man kun har de i en plastlomme … da må du leses på den saken i midten av plata bruh bruh Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Did her voice sound nice or more like whiskey voice? It was real, nice and cute. Just as it should be. Looking forward to meet her. Seems like a good one. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 da må du leses på den saken i midten av plata bruh bruh Ja, jeg vet. Og til tider er det vanskelig å tyde de kråketegnene. Har gjort det med alle vinylene så langt, kommer mye interessant ut av det. Av og til finner man de merkeligste ting skrevet der. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 huh, på klistremerket? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Nei, på runout / matrix-en. Og så må man jo sammenligne merker, farger og rim text. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvorfor ikke med meg? Fordi du spurte ikke. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 DUUUUUU. Y U no on Skype? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 DUUUUUU. Y U no on Skype? Fordi jeg er i hjembyen, og tok ikke med pc'n, så har bare mobilen og her har jeg ikke skype. Når er is-daten vår btw? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg bruker kun Skype på mobilen. Når jeg har råd til det. Kanskje neste gang det er Muse-konsert i Oslo? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Noen som har tips til når jeg skal møte denne jenta? Første gang jeg har noe skikkelig på gang/muligheten til å gjøre noe slikt. Nokså spent, men regner med at skal gå bra. Regner med at en del av dere har noe erfaring? Edit: Begge 16. Ikke noe ordentlig "dating" nå, men jeg skal prøve å få det til den rette vei, dersom hun virker grei Endret 10. oktober 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Tips om nøyaktig hva? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg bruker kun Skype på mobilen. Når jeg har råd til det. Kanskje neste gang det er Muse-konsert i Oslo? Ja, jeg joiner. Noen som har tips til når jeg skal møte denne jenta? Første gang jeg har noe skikkelig på gang/muligheten til å gjøre noe slikt. Nokså spent, men regner med at skal gå bra. Regner med at en del av dere har noe erfaring? Kan du gi meg et kort sammendrag så skal jeg hjelpe. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Tips om nøyaktig hva? Hva han og dama skal gjøre på sin første date. SIER SEG VEL SELV, HÆ? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Noen som har tips til når jeg skal møte denne jenta? Første gang jeg har noe skikkelig på gang/muligheten til å gjøre noe slikt. Nokså spent, men regner med at skal gå bra. Regner med at en del av dere har noe erfaring? Edit: Begge 16. Ikke noe ordentlig "dating" nå, men jeg skal prøve å få det til den rette vei, dersom hun virker grei Puss tennene, øyekontakt og husk kondom. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Han spør når han skal møte jenta ikke hva de skal gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg