Cakenommy Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Så, dere har alle sett utallige bilder av meg opp gjennom årene. Hvilken form vil dere si jeg har på ansiktet? Rund eller åttekantet? Cheesedoodle form. 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Så, dere har alle sett utallige bilder av meg opp gjennom årene. Hvilken form vil dere si jeg har på ansiktet? Rund eller åttekantet? Pikselert. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Dette hjelper meg ikke i det hele tatt. Akkurat som da jeg spurte på Facebook og fikk ananas-form som svar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Det synes jeg passer ganske bra. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg gir opp Never gonna give you upNever gonna let you down Never gonna run around and desert you Never gonna make you cry Never gonna say goodbye Never gonna tell a lie and hurt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hva er Dream Theater?Et rimelig heftig band: Stream of Consciousness (Instrumental) Solitary Shell The Spirit Carries On Illumination Theory (22m lang) 1 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Noen andre her som hae brukt tinder? Funker foreløpig. Skal møte ei neste uke. How do you know its a she? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 How do you know its a she? She gave me her number and I called her. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Et rimelig heftig band: Haha! 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Haha!Ja unnskyld meg for at jeg liker musikken deres. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Et rimelig heftig band: Stream of Consciousness (Instrumental) Solitary Shell The Spirit Carries On Illumination Theory (22m lang) Kontekst? Lenke til kommentar
Yuruf JapJap Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Ja unnskyld meg for at jeg liker musikken deres. Husk at musikk er det viktigste i hele verden. Og hvis noen er uenig i musikksmak, så må det poengteres. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg vill nå si at oksygen er viktigere jeg da men. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Meh, fuck oksygen og mat og drikke. Musikk über alles. Og når vi snakker om musikk. Av alle ting sitter jeg nå og ser på en spansk promoversjon av dette albumet, og lurer på hvor pappa fikk tak i det i sin tid. Om ikke annet har jeg kommet nesten trekvart med LP-ene jeg har stående her. Etterpå må jeg gå løs på alle de jeg ikke hadde plass til og som står lagret i skap og esker andre steder i huset. Og blir uansett ikke ferdig før jeg får kommet meg til Stavanger for å hente de eksene jeg har med vinyl stående der (sammen med 5 liter spiritus fortis og 3 liter lynol, men det er en annen sak). Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Og når vi snakker om musikk. Av alle ting sitter jeg nå og ser på en spansk promoversjon av dette albumet, og lurer på hvor pappa fikk tak i det i sin tid. Rått! Bra saker, og filmen er dødskul! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Ja, jeg har kjennskap til filmen, og liker albumet. Jeg bare stussa på hvor han fiksa seg en spansk en promoversjon. Jeg liker spesielt at man kan folde det ut som man folder ut en kappe, men det er vel standard for alle utgivelsene så vidt jeg vet. Kan så langt si at det mest irriterende med Discogs (bortsett fra hvor vanskelig og byråkratisk det er å legge inn album og utgivelser som ikke allerede eksisterer), må være mangelen på klassiske utgivelser, Reader's Digest-utgivelser og at ingen andre har tatt seg bryet med å legge inn utgivelsene fra 80-tallets norske studentgrupper. Lurer på om pappa husker all informasjonen jeg trenger for å få lagt inn skiva bandet han spilte i gav ut … Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 She gave me her number and I called her. Did her voice sound nice or more like whiskey voice? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Det er usaklig vanskelig til tider å finne ut hvilken singel man har når coveret er forsvunnet for lengst og man kun har de i en plastlomme … Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg