Datasmurf Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Camels "Moonmadness" er et vilt bra progalbum. Ikke at det er noen nyhet, men jeg følte bare å meddele det. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Mirage er bedre. Langt bedre. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Snublet over noe knallfet folkemusikk fra den karelo-finske sosialistiske sovjetrepublikk her om dagen. Nesten litt trist hvor mye bra som ligger der ute man aldri komme til å få høre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Det kan hende. "Moonmadness" var det eneste pappa hadde, så det er det jeg har spilt halvt ihjel, uten å tenke på deres andre utgivelser. Får sjekke det ut når det kommer penger inn på kontoen. Som nevnt andre steder, var "White1" litt vel dyr for en som lever på AAP. Nå koser jeg meg med Junipher Greenes "Friendship". Har sansen for dette albumet også. Så blir det vel "Tarkus" etterpå. Mest fordi jeg digger å bare drømme meg bort i coveret mens jeg hører på musikken, men mye også på grunn av musikken. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Anbefaler deg å sjekke den ut. Kanskje min favoritt-prog-skive noensinne. Den eller Van Der Graaf Generator - Pawn Hearts. Junipher Greene er gode greier! Ei annen norsk prog-perle som er verdt å sjekke ut, er Thule - Natt. De synger på nordlandsk(?) til og med! Endret 9. oktober 2013 av Anvlaibar Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Pfft! Som om det finnes en eneste prog-skive som kan matche Devil Dolls vakeste album, med mindre man regner Sigh som prog, da. Men legger man bort Sigh finnes det ingen som er i nærheten av Devil Doll. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Sga sei! Skal se hva jeg finner. Hva synes du om If, da? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 lf? @Sexy Mann29 (heeey!): Devil Doll er selvfølgelig i en helt egen divisjon. Men har egentlig aldri tenkt på det som prog. Blir for annerledes/unikt. Hvis Sigh er prog så er Dream Theater prog også. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hva er Dream Theater? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 noen som vet hvordan jeg får tumblren min til å se slik ut som dette? http://oilwrestlers.tumblr.com/ sånn at det bare er masse bilder på rekke og rad, blir bare rot når jeg prøver Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hvis Sigh er prog så er Dream Theater prog også. Synes du det er merkelig å trekke frem Imaginary Sonicscape og In Somniphobia som prog-skiver? Og Dream Theater er selvfølgelig prog metal, så prog er det. Men jeg regner med at dere pratet om prog rock. I såfall, Goblin! Ah, for et band. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) ah, devil doll er supert Endret 9. oktober 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 noen som vet hvordan jeg får tumblren min til å se slik ut som dette? http://oilwrestlers.tumblr.com/ sånn at det bare er masse bilder på rekke og rad, blir bare rot når jeg prøver jeg hadde sånn tumblerstil før, men husker ikke hvordan jeg fikk det. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 awshit jeg posta visst en kort versjon av den devil doll sangen Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 jeg hadde sånn tumblerstil før, men husker ikke hvordan jeg fikk det. kan du prøve å huske plis? jeg er ikke god til å finne ting som er nyttig på google, bare ting som er artig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Lurer på om jeg har noen album av King Crimson liggende, for hvis ikke må jeg bruke enda mer penger (åh, nei ). Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Noen andre her som hae brukt tinder? Funker foreløpig. Skal møte ei neste uke. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Så, dere har alle sett utallige bilder av meg opp gjennom årene. Hvilken form vil dere si jeg har på ansiktet? Rund eller åttekantet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg