Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen er galt med deg smurfen?

Mye rart med sukker på?

For øvrig var posten min et svar til necro sin post om Brutal Kuk. "Kardemommeby" er en sang de har.

Han er et medisinsk eksperiment. De spleiset inn DNA fra en neandertaler, en komodovaran og en flygefisk da han fremdeles var i livmora.

Ja, det skal du ikke se bort i fra. Så slenger vi på litt surt nedbør fra øst og du har meg.

Lenke til kommentar

Hvor kan man prøvekjøre tesla uten å vente 17 år i kø tro? Hadde jeg fått etablert et rykte om at tesla er direkte kreftfremkallende or makes your penis shrinky, ville det kortet ned ventetiden.

Du får spørre Idar Vollvik om å få prøvekjøre hans.

Husker han kom kjørende til Steinkjer i en for noen år siden, og har også sett den parkert utenfor kroa familien hans eide / drev på Nes i hjemkommunen hans.

Lenke til kommentar

Du får spørre Idar Vollvik om å få prøvekjøre hans.

Husker han kom kjørende til Steinkjer i en for noen år siden, og har også sett den parkert utenfor kroa familien hans eide / drev på Nes i hjemkommunen hans.

Du husker han kom kjørende i den som i at du lente deg på ruten og siklet over teslaaen til idar vollvik eller at du bare leste en sak om det i lokalavisen der du også jobber?

Lenke til kommentar

Du husker han kom kjørende i den som i at du lente deg på ruten og siklet over teslaaen til idar vollvik eller at du bare leste en sak om det i lokalavisen der du også jobber?

Jeg husker det fordi vi var på samme konferanse og det var hans bil som var mest prangende?

Jeg sto ute og røyka mens jeg venta på at konferansen skulle starte, så kom han svingende inn foran Dampsaga kulturhus, parkerte midt foran inngangen og gikk ut. Bilen sto der resten av konferansen.

Jeg har snakket med fyren ved et par anledninger. Han er grei nok. Mamma kjenner'n, de vokste opp på samme sted. Og mormora mi er nabo med mora hans på gamlehjemmet.

Lenke til kommentar

Jeg husker det fordi vi var på samme konferanse og det var hans bil som var mest prangende?

Jeg sto ute og røyka mens jeg venta på at konferansen skulle starte, så kom han svingende inn foran Dampsaga kulturhus, parkerte midt foran inngangen og gikk ut. Bilen sto der resten av konferansen.

Jeg har snakket med fyren ved et par anledninger. Han er grei nok. Mamma kjenner'n, de vokste opp på samme sted. Og mormora mi er nabo med mora hans på gamlehjemmet.

Dette burde du utnytte smurf, han har jo også en sønn på 25 elns. Husker jeg var på det der "jeggambletvekkhudrevisavmillioner"-foredraget hans.. ganske inspirerende egentlig, begynte å lure på hvorfor jeg ikke også begynte å tjene noen hundre millioner.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å få ham til å spytte i penger i min nye "folkesport". Dessverre var han ikke like interessert, selv om jeg fortsatt mener den har potensiale og venter på å finne andre pengesterke personer som kan være mer interesserte.

Og i mens koser jeg meg med "The Gates of Ballard". Klarer nesten ikke å tro at jeg endelig har "White 1" på vinyl snurrende på platespilleren min. :love:

Lenke til kommentar

Og i mens koser jeg meg med "The Gates of Ballard". Klarer nesten ikke å tro at jeg endelig har "White 1" på vinyl snurrende på platespilleren min. :love:

Kjører nesten samme sjanger selv, Dataschmurf. Boris feat. Merzbow med Klatter kjører.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...