Mchansern Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Har noen vært på Metro nattklubb før? Vil jeg få tinnitus av å være der? Er redd musikken er jævla høy :/ Har hørt at Metro er sammenlignbart med utestedene man finner på Solli Platz i Oslo. Mao. styr unna - uavhengig om du får tinnitus eller ei. Endret 8. oktober 2013 av Mchansern Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg har det alt for gøy i GTA V. Kjører store omveier på oppdrag fordi jeg så et potensielt kult hopp. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Har ikke klart å lære meg byen enda. Sykt mye større enn før jo. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 hva gjør knappen? Suger inn ekskrementer og vann fra dass, for så å spyle vannet tilbake i doskålen. Sånn dere ferjedass vettu. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Har ikke klart å lære meg byen enda. Sykt mye større enn før jo.Kjører bare på GPS selv. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Kjører bare på GPS selv. Det gjør egentlig jeg og. Føles akkurat som når jeg kjører i byer i statene. Har lest kartet på forhånd, men er fortsatt avhengig av den jævla GPS-en. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 http://sinusr2.cappelendamm.no/c388325/binfil/download.php?tid=393319 hvorfor bytter de mellom å trekke fra pi og 2pi i oppgave 260 abcd? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Kjenner at jeg gleder meg fælt til å komme på jobb på mandag, nå. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Kjenner at jeg gleder meg fælt til å komme på jobb på mandag, nå. Godt og høre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Ja, ikke sant? Det er utelukkende på grunn av en lang Vær-Sjur jeg planlegger. For øvrig blir i morgen også ganske bra. Skal ta for meg Warlocks. Usikker på fredag enda, men regner med det blir rap da også. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 kan du vær så snill å skrive om det nyeste albumet til tim hecker Kan du være så snill og holde kjeft. 5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Til allmenn opplysning tar jeg ikke requests. Jeg skriver ikke om musikk jeg ikke kjenner til eller ikke har et forhold til, og jeg gir nesten aldri terningkast. Dette er ikke din tradisjonelle anmeldelse, for å si det slik. Det er bare jeg som skriver om musikk jeg liker. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Til allmenn opplysning tar jeg ikke requests. Jeg skriver ikke om musikk jeg ikke kjenner til eller ikke har et forhold til, og jeg gir nesten aldri terningkast. Dette er ikke din tradisjonelle anmeldelse, for å si det slik. Det er bare jeg som skriver om musikk jeg liker. Enkelt og greit. Kan du skrive om smurfehits? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Det er det en stor sjanse for at jeg har gjort allerede. Har i alle fall skrevet om "Datasmurf" fra "Smurfehits 2". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg